Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKnäont vid löpning?
You need to log in to create posts and topics.

Sluta spamma nu Roland.

Jag försvarar Roland.

Sluta hacka på honom också.

Kolla hans bakgrund t.ex..

Tillåt oss att vara olika. (t+)

K-G,. Hans bakgrund har väl inget att göra med att han hoppar in och postar en länk till sin blogg vilket inte har det minsta med tråden att göra.

Linda P.

Han har haft ganska så stora problem med sina knän.

Det finns ovan inlägg som är än mer utanför tråden.

Plus nedanför. T. ex. den jag skriver nu.

Vi är människor - inte klonade robotar.

Man måste inte tjata om det där vadet i varenda tråd bara för att man haft problem med knäna. Lite disciplin gäller här (också)

Ett litet off-topic-inlägg: Jag har inga löparknän (än, får kanske tilläggas), men väl svaga höfter. Jag prövade övningen som Sylvia rekommenderade för gluteus medius. Den blir ett välkommet tillskott i min samling av gluteus medius-övningar. Den tog väld

Vassego Johanna! 🙂

Visst är den bra? Jag hade ingen aning om att jag var så svag i gluteus medius, när jag började med den övningen. Inget konstigt egentligen, när man tänker efter. Hur ofta använder man den riktningen på benen som löpare? Med belastn

Vad småaktiga ni är, om ni haft några utmaningar att skriva om så hade ni kanske också velat göra det, att jag hänvisar till min veckodagbok gör jag ju för att provocera lite av välvilja inte av elakhet.

Men jag läser gärna och jag menar gärna era utmani

Roland: Funbeat är uppdelat i grupper (Löpning, Triathlon, Prat mm) i varje grupp finns sedan trådar som behandlar olika ämnen...
Om du tycker att det saknas en grupp kan du skapa en egen. Om du vill diskutera nåt nytt ämne så kan du skapa en ny tråd ...

Ja jag har precis skapat en tråd som heter limerick om sig själv, bästa vinner 500 kr sluttid påskafton, jag deltager givetvis inte men vi röstar fram den bästa!!!

Den gäller för alla, även vi som bara klarar 4.30 - 5 timmar på maran!