Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja!!! Group Running Syndrome? Crazy Women Hurting themselves Carlsson Syndrome?

Alltså om jag tvingar mig själv att träna trots att det regnar, lider jag då av tvångsmässiga handlingar?

Tja, i så fall gör jag det också. Men ska man se helt krasst på saker och ting kan säkert en hel del tränings"tokar" betraktas som lite lätt tvångsmässiga. Men vad spelar det i så fall för roll? Om vi inte lider av det, så är vi ju normala (om ingen annan

Om tvångsmässigheten bidrar till att vi mår bra i övrigt så får den väl betraktas som rätt godartad?

Men om jag då istället tvingar mig själv att avstå ett pass för att jag inte återhämtat mig tillfyllest efter det förra passet. Lider jag då fortfarande av tvångsmässiga handlingar.

Påtvingade handlingar?

Lingling: allt som är av godo är friskt. Per definition. Även om man som dårdr klistrar diagnoser både här och där 😉

Sant!
Knepiga är när dygden går över i belastning, kan var svårt att avgöra i en del fall.

vi hade väl en grupp för det på piggis? träningsfixering eller nåt... för de som var rädda att det gick överstyr eller när man skulle se tecknen... 😉

Jag är medvetet träningsfixerad nu, vet att tiden är ganska begränsad, ca en månad till, det är inför

Jag har sovit väldigt gott i natt. Måste vara de där nästan 5 milen cykling i måndags. Det är min kropp INTE van vid.

Mitt tipps är: spring så lite asfalt som möjligt. Terräng är bättre roligare, vackrare etc....