Quote from Guest on 17 April 2009, 10:55Vilket är ert knäppaste löparminne?
En av mina första löparrundor var jag tvungen att springa halvt i blindo eftersom det är jobbigt att springa i glasögon och linserna var slut. Plötsligt såg jag något mystiskt på vägen och jag stannar till och böjer m
Vilket är ert knäppaste löparminne?
En av mina första löparrundor var jag tvungen att springa halvt i blindo eftersom det är jobbigt att springa i glasögon och linserna var slut. Plötsligt såg jag något mystiskt på vägen och jag stannar till och böjer m
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 11:05Det knäppaste var när jag såg en person komma cyklandes på en sån här:
BILD:www.billyvandervalk.com/blog/highbike1.jpg
Det knäppaste var när jag såg en person komma cyklandes på en sån här:
BILD:www.billyvandervalk.com/blog/highbike1.jpg
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 11:22När jag kom på en av mina favvorundor och de hade avverkat mycket skog under vintern. Så tog jag ut riktningen dit jag trodde att jag skulle eftersom marken var sönderkörd hade stigen jag brukade följa försvunnit.
Så jag sprang och hoppade över både stubb
När jag kom på en av mina favvorundor och de hade avverkat mycket skog under vintern. Så tog jag ut riktningen dit jag trodde att jag skulle eftersom marken var sönderkörd hade stigen jag brukade följa försvunnit.
Så jag sprang och hoppade över både stubb
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 12:46Inte så knäppt men kul.
Jag kom upp bakom Anna Rahm under ett intervallpass och sprang om henne! Förvisso blev jag omsprungen igen under min vilojogg men vad gör väl det 🙂
Inte så knäppt men kul.
Jag kom upp bakom Anna Rahm under ett intervallpass och sprang om henne! Förvisso blev jag omsprungen igen under min vilojogg men vad gör väl det 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 13:47En gång för många år sedan, jag tror jag var 16 så sprang jag en tävling och i vanlig ordning på den tiden öppnade man optimistiskt. efter kanske 1 km kom det ifatt en äldre dam. jag minns att jag tänkte jag skall j-vl inte bli omsprungen av en gammal k-r
En gång för många år sedan, jag tror jag var 16 så sprang jag en tävling och i vanlig ordning på den tiden öppnade man optimistiskt. efter kanske 1 km kom det ifatt en äldre dam. jag minns att jag tänkte jag skall j-vl inte bli omsprungen av en gammal k-r
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 16:09Det underligaste som hänt mig är att jag sprang in i en grävling. Den blev räddare än mig, så jag kunde fortsätta framåt efter ett litet tag.
Det underligaste som hänt mig är att jag sprang in i en grävling. Den blev räddare än mig, så jag kunde fortsätta framåt efter ett litet tag.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 16:37@Jens 😀
@Jens 😀
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 16:43Vi sprang Hornstull - Hjärna i somras. Christian Ritella var med. Hade ingen aaaaaning om vem han var då! 🙂
Vi sprang Hornstull - Hjärna i somras. Christian Ritella var med. Hade ingen aaaaaning om vem han var då! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:11Kanske inte så knäppt men lite speciell känsla:
Sprang efter Göta kanal fråm Mem till Söderköping för några år sedan. Gissa om folk tittade med stora ögon från båtarna när de blev omsprungna.
Kanske inte så knäppt men lite speciell känsla:
Sprang efter Göta kanal fråm Mem till Söderköping för några år sedan. Gissa om folk tittade med stora ögon från båtarna när de blev omsprungna.
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 00:45"If that guy någon federal säkerhetsvakt would have caught you then he would have arrested you for trespassing on federal property"
Det var den kommentaren som jag fick av grindvakten efter att ha genat över NOAA/NISTs
(amerikanska väder organisationen
"If that guy någon federal säkerhetsvakt would have caught you then he would have arrested you for trespassing on federal property"
Det var den kommentaren som jag fick av grindvakten efter att ha genat över NOAA/NISTs
(amerikanska väder organisationen