Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 07:00När jag var med naken på sportspegeln....
Nä, jag är inte naken-Janne. Däremot sprang jag BIMM 1995, Björkliden International Mountain Marathon. 3 mil första dagen upp till en fjällsjö, tälta käka sova, sedan 3 mil tillbaka dagen därpå.
Jag var lite tr
När jag var med naken på sportspegeln....
Nä, jag är inte naken-Janne. Däremot sprang jag BIMM 1995, Björkliden International Mountain Marathon. 3 mil första dagen upp till en fjällsjö, tälta käka sova, sedan 3 mil tillbaka dagen därpå.
Jag var lite tr
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 08:24Hahahaha, naken-chock!
Hahahaha, naken-chock!
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 11:14Nämen Jens - för 20 år sedan föll väl inte Evy Palm under begreppet "gammal kärring"?!
Nämen Jens - för 20 år sedan föll väl inte Evy Palm under begreppet "gammal kärring"?!
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 13:09😀 Joakim "leder" helt klart!
😀 Joakim "leder" helt klart!
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 16:12Knäppaste vet jag inte men jag stod 50 meter från en älg härom morgonen när jag var ute och sprang. Den stod bakom en krök. Jag försökte få den att förstå att det skulle vara väldigt jobbigt för mig att vända om eftersom det var längre tillbaka. Jag föres
Knäppaste vet jag inte men jag stod 50 meter från en älg härom morgonen när jag var ute och sprang. Den stod bakom en krök. Jag försökte få den att förstå att det skulle vara väldigt jobbigt för mig att vända om eftersom det var längre tillbaka. Jag föres
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 16:14Vad sa (gjorde) älgen?
Vad sa (gjorde) älgen?
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 16:21När man är 16 är alla över 35 gamla....
och vad jag tycker om det efter att idag gjort mitt första lopp i veteranklass idag lämpar sig nog inte i skrift 😉
När man är 16 är alla över 35 gamla....
och vad jag tycker om det efter att idag gjort mitt första lopp i veteranklass idag lämpar sig nog inte i skrift 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 16:25Älgen verkade förstå när jag uttryckligen sa till den att den skulle gå in i skogen, då lunkade den i sakta mak in i skogen. Innan förstod den nog inte varåt jag menade att den skulle gå. Man måste uttrycka sig tydligt när man har med älgar att göra, har
Älgen verkade förstå när jag uttryckligen sa till den att den skulle gå in i skogen, då lunkade den i sakta mak in i skogen. Innan förstod den nog inte varåt jag menade att den skulle gå. Man måste uttrycka sig tydligt när man har med älgar att göra, har
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 16:41Tack för lektionen Ann! Jag tror jag skulle bli skitskraj om jag mötte en stillastående älg på bara 50 meters avstånd. De enda gånger jag sett älg när jag färdasts till fots är när de rasslar förbi rakt över spåret/vägen helt utan förvarning. Då hinner ma
Tack för lektionen Ann! Jag tror jag skulle bli skitskraj om jag mötte en stillastående älg på bara 50 meters avstånd. De enda gånger jag sett älg när jag färdasts till fots är när de rasslar förbi rakt över spåret/vägen helt utan förvarning. Då hinner ma
Quote from ellen olsson on 18 April 2009, 17:30Då är älgarna ändå förhållandevis små i stora delar av Sverige jämfört med hur stora de kan bli i t.ex. Sarek.
Där är de f.ö. betydligt mer närgångna (och snälla). Människan utgör inget hot där.
Då är älgarna ändå förhållandevis små i stora delar av Sverige jämfört med hur stora de kan bli i t.ex. Sarek.
Där är de f.ö. betydligt mer närgångna (och snälla). Människan utgör inget hot där.