Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 19:49Susanne: tackar, tänkte nog undvika det i fortsättningen.. Men det skulle vara rätt kul att få tag på inspelningen... 🙂
Fredrik: jag hoppas det inte var mitt inlägg du svarade på... 🙂
Susanne: tackar, tänkte nog undvika det i fortsättningen.. Men det skulle vara rätt kul att få tag på inspelningen... 🙂
Fredrik: jag hoppas det inte var mitt inlägg du svarade på... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 21:55Min första mara var Vällingby marathon förra året. Det är en 4-varvsbana. På 4:e varvet sprang jag fel...... (#) Hur desorienterad får man vara? Jag menar - när man passerar en plats för 4:e gången borde man väl veta hur man ska springa???? Tog säkert 10
Min första mara var Vällingby marathon förra året. Det är en 4-varvsbana. På 4:e varvet sprang jag fel...... (#) Hur desorienterad får man vara? Jag menar - när man passerar en plats för 4:e gången borde man väl veta hur man ska springa???? Tog säkert 10
Quote from Sissel Svanøe on 18 April 2009, 22:18Du är inte ensam Fia-Lotta. Förra året på Luciamarathon i Bovallstrand sprang jag fel på femte varvet av sex. Fyra gånger tidigare hade jag svängt vänster i en korsning, men på femte varvet blev jag omsprungen, nästan nersprungen faktiskt, av en karl som
Du är inte ensam Fia-Lotta. Förra året på Luciamarathon i Bovallstrand sprang jag fel på femte varvet av sex. Fyra gånger tidigare hade jag svängt vänster i en korsning, men på femte varvet blev jag omsprungen, nästan nersprungen faktiskt, av en karl som
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 02:30För ungefär 15 år sedan hände det här. Var ute sprang min vanliga runda på en mil i skogen. När det var 200 meter kvar står en älg i motionsspåret, ungefär en halv meter från mig. Tror att älgen blev lika rädd som jag blev. Älgen försvann väldigt fort.
För ungefär 15 år sedan hände det här. Var ute sprang min vanliga runda på en mil i skogen. När det var 200 meter kvar står en älg i motionsspåret, ungefär en halv meter från mig. Tror att älgen blev lika rädd som jag blev. Älgen försvann väldigt fort.
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 10:06För några somrar sedan gjorde jag ett korkat val. Tog en långrunda i + 25 grader. Var hos svärföräldrarna som befinner sig en världsdel från mig i förståelse om varför jag springer överhuvudtaget. Min runda hade dessutom medfört att de tvingats flytta sin
För några somrar sedan gjorde jag ett korkat val. Tog en långrunda i + 25 grader. Var hos svärföräldrarna som befinner sig en världsdel från mig i förståelse om varför jag springer överhuvudtaget. Min runda hade dessutom medfört att de tvingats flytta sin
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 10:20M Nilsson: :D:D:D
M Nilsson: :D:D:D
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 10:23M Nilsson, de var riktigt roligt!
M Nilsson, de var riktigt roligt!
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 14:49LOL @ M Nilsson
Ja man har ju blivit en "cheap date" sen man började träna 😉
LOL @ M Nilsson
Ja man har ju blivit en "cheap date" sen man började träna 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 15:43Förra sommaren var jag ut på min vanliga runda en söndag förmiddag.
Jag sprang på en trottoar som på just denna sträcka säkert är 3 meter bred. För att undvika onödiga skador brukar jag variera vilken sida av vägen jag springer på.Hur som helst så komme
Förra sommaren var jag ut på min vanliga runda en söndag förmiddag.
Jag sprang på en trottoar som på just denna sträcka säkert är 3 meter bred. För att undvika onödiga skador brukar jag variera vilken sida av vägen jag springer på.
Hur som helst så komme
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 18:21M Nilsson leder klart!!:D:D:D
Själv tänkte jag berätta om en sak som hände min storebror förra sommaren.Vi var uppe i våran fjällstuga i Klövsjö. Där uppe har det sen länge funnits tre stycken renar som har gått omkring i området. När han då precis gett
M Nilsson leder klart!!:D:D:D
Själv tänkte jag berätta om en sak som hände min storebror förra sommaren.Vi var uppe i våran fjällstuga i Klövsjö. Där uppe har det sen länge funnits tre stycken renar som har gått omkring i området. När han då precis gett