Quote from Kicki K on 23 April 2009, 23:08mitt är när jag rundade en gran i Ursvik å det prasslar till, tittar som vanligt men det är ju vanligtvis alltid en fågel men den här gången är det en älg. Med ett par meter från stigen följer den efter mig...hur va den nu då... lägga sig ner å spela död.
mitt är när jag rundade en gran i Ursvik å det prasslar till, tittar som vanligt men det är ju vanligtvis alltid en fågel men den här gången är det en älg. Med ett par meter från stigen följer den efter mig...hur va den nu då... lägga sig ner å spela död.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 00:57Anna, det där var roligt, kapplöpning med häst! Själv har jag nog inte upplevt så mycket konstigt under löpning, trots att jag sprungit massor. Såg några älskande par på parkbänkar i Spanien iofs, men så konstigt är det väl inte, inte där iaf. Sen så har
Anna, det där var roligt, kapplöpning med häst! Själv har jag nog inte upplevt så mycket konstigt under löpning, trots att jag sprungit massor. Såg några älskande par på parkbänkar i Spanien iofs, men så konstigt är det väl inte, inte där iaf. Sen så har
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 10:06Det där med nödutsläpp i skogen är lite roligt. Framförallt under lopp. Alla känner ju till stackaren under förra göteborgsvarvet som bokstavligen sket i att ta en paus.
Jag har dock tävlat mot en sann mästare i snabbajsandets komplicerade konst.
Under S
Det där med nödutsläpp i skogen är lite roligt. Framförallt under lopp. Alla känner ju till stackaren under förra göteborgsvarvet som bokstavligen sket i att ta en paus.
Jag har dock tävlat mot en sann mästare i snabbajsandets komplicerade konst.
Under S
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 11:52Jag min far och en kompis bestämde oss för att springa på en 4 km slinga mitt ute i skogen. Årstiden var vinter och för en gång skull hade vi ordentligt med snö nere i Halland. Snön gjorde att jag snabbt fick släppa min kompis då jag blev fruktansvärt trö
Jag min far och en kompis bestämde oss för att springa på en 4 km slinga mitt ute i skogen. Årstiden var vinter och för en gång skull hade vi ordentligt med snö nere i Halland. Snön gjorde att jag snabbt fick släppa min kompis då jag blev fruktansvärt trö
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 13:03Kanske mer pinsamt än knäppt, men en gång när jag var ute och sprang i Slottsskogen kom det en annan och swischade om mig. Inget konstigt med det, förutom att den här killen gick om mig...
Kunde inte hålla mig utan slängde ut en kommentar och började tjô
Kanske mer pinsamt än knäppt, men en gång när jag var ute och sprang i Slottsskogen kom det en annan och swischade om mig. Inget konstigt med det, förutom att den här killen gick om mig...
Kunde inte hålla mig utan slängde ut en kommentar och började tjô
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 18:19Med tanke på att världsrekordet i gång på 20 km ligger på 1:17.16 (Wikipedia) så är nog 1:50 på halvmara rätt långt från svensk toppnivå. Fast visst känns det mer knäckande när man upplever det i verkligheten än bara ser siffror. Men pinsamt, tycker jag i
Med tanke på att världsrekordet i gång på 20 km ligger på 1:17.16 (Wikipedia) så är nog 1:50 på halvmara rätt långt från svensk toppnivå. Fast visst känns det mer knäckande när man upplever det i verkligheten än bara ser siffror. Men pinsamt, tycker jag i
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 18:36Typiska joggare.
Typiska joggare.