Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 11:56Eller Topp 4....
Eller Topp 4....
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 12:08Hahaha! sjukt kul
Hahaha! sjukt kul
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 12:57Haha, prällen pallade äpple från Edens lustgård?
Haha, prällen pallade äpple från Edens lustgård?
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 19:13Ett av mina löparminnen är den i Hede under 2008 års semestern.
Skulle springa på en gammal kyrkostig som gick inne i skogen, innan har jag fått ett informationsblad där det står att jag är i landets björntätaste områden. Det går omkring ca 20 björnar i s
Ett av mina löparminnen är den i Hede under 2008 års semestern.
Skulle springa på en gammal kyrkostig som gick inne i skogen, innan har jag fått ett informationsblad där det står att jag är i landets björntätaste områden. Det går omkring ca 20 björnar i s
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 19:17Åh shit vad läskigt med björnarna! hade skitit på mig...
Åh shit vad läskigt med björnarna! hade skitit på mig...
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 19:34hua - det är vad jag är mest rädd för när jag springer på stigarna väster om stan
Tänk att råka springa på ett bergslejon eller en svartbjörn på dåligt humör..... fy fan
hua - det är vad jag är mest rädd för när jag springer på stigarna väster om stan
Tänk att råka springa på ett bergslejon eller en svartbjörn på dåligt humör..... fy fan
Quote from Lotta Lindström on 20 April 2009, 19:42Du bor inte i Sverige va? (H)
Du bor inte i Sverige va? (H)
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 19:55Njae inte för tillfället..
Just nu så är jag i Boulder, Colorado, USA (vid foten av klippiga bergen)
Njae inte för tillfället..
Just nu så är jag i Boulder, Colorado, USA (vid foten av klippiga bergen)
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 23:53Under ett morgonpass hörde jag och en känd klubbdirektör (nu boende i Luleå) ett dieselaggregat som stod och puttrade på andra sidan en sjö. Eftersom vi skulle runt sjön bestämde vi oss för att vi lika gärna kunde tassa förbi och se vad de höll på med. Vi
Under ett morgonpass hörde jag och en känd klubbdirektör (nu boende i Luleå) ett dieselaggregat som stod och puttrade på andra sidan en sjö. Eftersom vi skulle runt sjön bestämde vi oss för att vi lika gärna kunde tassa förbi och se vad de höll på med. Vi
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 07:52För ett par år sedan bodde jag i ett litet samhälle utanför Lund. Eftersom det inte fanns några elljusspår eller annat liknande joggade jag ofta längs grusvägarna som gick längs åkrarna.
Jag var ute på en runda när jag kom ikapp en häst med ung ryttare.
För ett par år sedan bodde jag i ett litet samhälle utanför Lund. Eftersom det inte fanns några elljusspår eller annat liknande joggade jag ofta längs grusvägarna som gick längs åkrarna.
Jag var ute på en runda när jag kom ikapp en häst med ung ryttare.