Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är ett grymt facit, K-G. Särskilt med tanke på att du kutat typ 400 maror och ett antal såna där lopp som är så långa att en normal amerikan inte får in dem i semestern.

400 maror var lite för lite, jag vet inte heller hur många han gjort, men gissar på att med ultra lopp inräknat är dubbla antalet närmare sanningen.

Håller med dig om vår gamla vän Conny....Först i Sverige över 200 stycken marathonlopp...å sedan 300....400....500...600...700....Å gick sedan med högt buret hufvud över till ultralöpning pga av sådana petitesser som byte av hela knäet typ...!? Tror banne

Conny är nära 300 marathon + ultra.
Lennart Skoog kutar sisådär 60 om året.
Vi "galningar" som samlar marathon + ultra har knappast tid att vara skadade. 😉

Många långa lopp ofta har tydligen också höjt immunförsvaret mot sjukdomar.

Framfotslöpning ka

Jag har en perfekt kropp K-G....ehe...
Å faktisk så kommer jag att kuta mitt 160:onde marathon/ultra i Borlänge den 31 mars....det är vad vi kallar ett "lill-jubileum" på många sätt. Tror att det blir en bira till alla...hehehehe....

Jag behöver nog mera flyt med Pacemakern, och kroppen om jag skall nå 300, men omöjligt är det inte, jag tränar ju för att det skall bli ytterligare ett, men det kommer att dröja länge än, det är inte som förr, då var det bara att ge sig iväg när det fann

K-G - sen finns det också dom utan perfekt kropp & med total-sabbade knän och höfter som inte kan springa annat än bar- och mellan-fota. Alla är olika som du brukar säga.

Alla är olika men alla blir lik.

F.ö. springer jag också ganska fint. Finare än den där Peking-Åskar iaf.

Bra! Då springer du jävligt fint! ;o)

Like a boss.