Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 11:17Har precis haft samma symtom i en vecka, svullen och ömmande hals som har spritt sig typ mot öronen. Men känner mig inte hängig eller sjuk i övrigt. Har tagit det säkra före det osäkra och dragit ner på träningen denna vecka, och nu börjar jag må bättre!
Har precis haft samma symtom i en vecka, svullen och ömmande hals som har spritt sig typ mot öronen. Men känner mig inte hängig eller sjuk i övrigt. Har tagit det säkra före det osäkra och dragit ner på träningen denna vecka, och nu börjar jag må bättre!
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:42Kan man få ont i halsen av stress??!! Jag har nu äntligen (ta i trä) blivit av med ett litet irriterande halsont som jag nog drogs med i ca 6-8 veckor!!! Inte jätteont, utan så där lite som man kan känna precis innan man blir sjuk. Inga som helst andra sy
Kan man få ont i halsen av stress??!! Jag har nu äntligen (ta i trä) blivit av med ett litet irriterande halsont som jag nog drogs med i ca 6-8 veckor!!! Inte jätteont, utan så där lite som man kan känna precis innan man blir sjuk. Inga som helst andra sy
Quote from Linnea Persson on 17 September 2009, 20:55Anette, det är ju farligt att uttala sig om andras krämpor men ja, för min del var det def stress! Så mitt svar är ja! Jag var till vårdcentralen och kollade det också och de sa att det såg bra ut och de tog en odling som inte gav nåt så det verkar inte h
Anette, det är ju farligt att uttala sig om andras krämpor men ja, för min del var det def stress! Så mitt svar är ja! Jag var till vårdcentralen och kollade det också och de sa att det såg bra ut och de tog en odling som inte gav nåt så det verkar inte h
Quote from Linnea Persson on 17 September 2009, 20:55Oops, samma inlägg tre gånger..
Oops, samma inlägg tre gånger..
Quote from Linnea Persson on 17 September 2009, 20:55Tar bort även inlägg nr 3..
Tar bort även inlägg nr 3..
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 23:37Ska man inte vara försiktig med träning om man har ont i halsen? Det rådet har jag alltid följt. En förkylning är mer ok att köra lite med, men om halsen är inblandad tror jag man ska vara ännu lite försiktigare.
Men jag kan ha fel... 🙂
Ska man inte vara försiktig med träning om man har ont i halsen? Det rådet har jag alltid följt. En förkylning är mer ok att köra lite med, men om halsen är inblandad tror jag man ska vara ännu lite försiktigare.
Men jag kan ha fel... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 09:43Annett, det kan även ha samband med magen. När man får "stressmage", eller sur mage, så kan magsaft tränga upp och irritera slemhinnorna i halsen. Jag avstod från träning flera veckor p.g.a. halsont för ett par år sedan. När jag till slut gick till doktor
Annett, det kan även ha samband med magen. När man får "stressmage", eller sur mage, så kan magsaft tränga upp och irritera slemhinnorna i halsen. Jag avstod från träning flera veckor p.g.a. halsont för ett par år sedan. När jag till slut gick till doktor
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 08:37Jag väcker liv i min gamla tråd. I höstas blev jag bra från mitt halsonda efter ca 3 veckor.
Nu har jag samma elände igen. Precis samma symptom, krampaktigt ont i halsen utan att vara förkyld, men det går alldeles utmärkt att springa. Ingen onormalt hög
Jag väcker liv i min gamla tråd. I höstas blev jag bra från mitt halsonda efter ca 3 veckor.
Nu har jag samma elände igen. Precis samma symptom, krampaktigt ont i halsen utan att vara förkyld, men det går alldeles utmärkt att springa. Ingen onormalt hög
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 09:02Jag hade så där diffusa problem med halsen för ett antal år sedan. Det visade sig vara TWAR. Jag trodde jag var jättesjuk innan jag förstod att det var rätt vanligt. Men Pc-beh behövs då.
Jag hade så där diffusa problem med halsen för ett antal år sedan. Det visade sig vara TWAR. Jag trodde jag var jättesjuk innan jag förstod att det var rätt vanligt. Men Pc-beh behövs då.
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 11:08pekar upp igen på mitt svar om massage; testade du det?
pekar upp igen på mitt svar om massage; testade du det?