Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

-->Camilla: Det är nog som med förkylningar, symptomen kan vara olika från gång till gång.

Allt är inte svart eller vitt Kjell, utan det finns grader i helvetet också. Självklart får man känna efter varje gång då man har ont och avgöra läget.

Om du med att ange din ålder syftar på att du blivit det trots att du kutat då du haft ont i halsen,

Haha Staffan...visst är jag tramsig...jättetramsig....men det var ju DU som snackade om Ökad ålder...hehe!?? Ähhh...vi lägger ner grejen!??

Absolut. No problemo. 🙂

Jag sprang i går med öroninflammation. Kände mig pigg i kroppen och tänkte att örat nog blir bättre av en rejäl genomkörare. Jag var väl ivrig att röra mig efter en veckas förkylning och stillasittande. När jag väl gav mig ut på passet kände jag att jag

Jag vet inte om någon kan bekräfta, men jag tror att en baktierinfektion kan vara farlig för hjärtat, medan en virus som bara sitter i mun/näsa/hals inte måste vara farlig. Problemet är att båda kan ha samma symptom, dvs ont i halsen.

Sedan hörde jag en

Av influensasmittade möss som fick träna lätt överlevde 12%. Av de som fick vila överlevde 50%. Bara 30% av de som tränande hårt överlevde.

Det är ju skillnad på möss och män.

"Av influensasmittade möss som fick träna lätt överlevde 12%. Av de som fick vila överlevde 50%. Bara 30% av de som tränande hårt överlevde."

Någonting stämmer inte riktigt här. Fler möss 30% överlevde om de tränade hårt än om de tränade lätt, 12%.

Trän

Kanske var det INGEN som tränade innan försöket????????