Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 16:02Been there, done that, got the t-shirt.
Har haft exakt samma upplevelse. Lite ont i halsen som blir bättre med träning men som segar sig kvar i massor av veckor utan att man egentligen blir sjuk. Många i min närhet som drar på detta just nu i år igen.
L
Been there, done that, got the t-shirt.
Har haft exakt samma upplevelse. Lite ont i halsen som blir bättre med träning men som segar sig kvar i massor av veckor utan att man egentligen blir sjuk. Många i min närhet som drar på detta just nu i år igen.
L
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 16:25Twar är ett klamydiavirus.
Twar är ett klamydiavirus.
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 18:22Näe, en bakterie enligt Smittskyddsinstitutet:
http://www.smittskyddsinstitutet.se/sjukdomar/chlamydia-pneumoniae-infektion/
Näe, en bakterie enligt Smittskyddsinstitutet:
http://www.smittskyddsinstitutet.se/sjukdomar/chlamydia-pneumoniae-infektion/
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 18:24Ok. Inget önskvärt i alla fall.
Ok. Inget önskvärt i alla fall.
Quote from Elias Engqvist on 11 March 2010, 18:25En klamydiabakterie!
En klamydiabakterie!
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 18:50Här i mitt län har ca 75 % av alla vuxna män haft TWAR, kring 50-60 % för kvinnor, tror jag det var. Ganska vanligt, alltså. Man behöver inte ens märka att man haft den, den yttrar sig oftast som en helt vanlig förkylning. Och enligt länken ovan kan man f
Här i mitt län har ca 75 % av alla vuxna män haft TWAR, kring 50-60 % för kvinnor, tror jag det var. Ganska vanligt, alltså. Man behöver inte ens märka att man haft den, den yttrar sig oftast som en helt vanlig förkylning. Och enligt länken ovan kan man f
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 19:08Camilla....knata bara på.....!? Jag har haft två halsonda under vintern å bara knatat på å¨dom har försvunnit som en löning typ. Varför inte hänga med oss i FunBeat Streak Runners....så kommer du att kuta på trots alla små besvär...det lovar jag dig...!?
Camilla....knata bara på.....!? Jag har haft två halsonda under vintern å bara knatat på å¨dom har försvunnit som en löning typ. Varför inte hänga med oss i FunBeat Streak Runners....så kommer du att kuta på trots alla små besvär...det lovar jag dig...!?
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 20:03Jodå, jag knatar på...så länge jag inte har några andra symptom än en ond hals så...
...det jobbiga är att jag inte kan springa hela tiden. Å när jag inte springer gör det ont.
Ang. TWAR, borde det inte ge mer symptom än "bara" ont i halsen?
Jodå, jag knatar på...så länge jag inte har några andra symptom än en ond hals så...
...det jobbiga är att jag inte kan springa hela tiden. Å när jag inte springer gör det ont.
Ang. TWAR, borde det inte ge mer symptom än "bara" ont i halsen?
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 20:05Jag har för mig att på lång sikt är det riktigt illa för kroppen att träna då man har halsont, även om du för tillfället kanske ändå känner att du orkar ett pass (vilket man ju trots allt ofta gör)... Det finns alltså en risk att man får det i nacken sena
Jag har för mig att på lång sikt är det riktigt illa för kroppen att träna då man har halsont, även om du för tillfället kanske ändå känner att du orkar ett pass (vilket man ju trots allt ofta gör)... Det finns alltså en risk att man får det i nacken sena
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 20:14Hjälp Staffan.....då är det det jag har fått.....Kjell 61. Tar tillbaka allt som jag sagt om att kuta långsamt å så.!!!?????
Hjälp Staffan.....då är det det jag har fått.....Kjell 61. Tar tillbaka allt som jag sagt om att kuta långsamt å så.!!!?????