Quote from Funbeat user on 28 August 2010, 20:53Lena, räknar du orientering som löpning eller "annan idrott"? I det sistnämnda fallet så är vi nog många som kombinerar... 🙂
Lena, räknar du orientering som löpning eller "annan idrott"? I det sistnämnda fallet så är vi nog många som kombinerar... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 01:25Jag står precis inför samma dilemma. Min säsong har precis börjat (verkligen inte på någon elitnivå precis), men det är ändå svårt att få ihop allt som jag skulle vilja göra träningsmässigt.
Som exempel kan skulle jag inte kunna försöka använda mig av n
Jag står precis inför samma dilemma. Min säsong har precis börjat (verkligen inte på någon elitnivå precis), men det är ändå svårt att få ihop allt som jag skulle vilja göra träningsmässigt.
Som exempel kan skulle jag inte kunna försöka använda mig av n
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 15:33Jag kör löpning och längdskidåkning vilket går utmärkt att kombinera.
Lena Bj: Du kan nog också kombinera cyklingen, löpningen och innebandyn. Gäller bara att trappa upp långsamt annars ökar risken för sjukdom och då blir det inte mycket med träning.
M
Jag kör löpning och längdskidåkning vilket går utmärkt att kombinera.
Lena Bj: Du kan nog också kombinera cyklingen, löpningen och innebandyn. Gäller bara att trappa upp långsamt annars ökar risken för sjukdom och då blir det inte mycket med träning.
M
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 09:05Enligt wikipedia så definierar Idrottshögskolan idrott som "all fysisk aktivitet genomförd med målet att främja fysisk och psykisk hälsa, rekreation, tävlingsprestation och estetisk upplevelse", så ja, jag definierar cykling som idrott... Och ja, det är e
Enligt wikipedia så definierar Idrottshögskolan idrott som "all fysisk aktivitet genomförd med målet att främja fysisk och psykisk hälsa, rekreation, tävlingsprestation och estetisk upplevelse", så ja, jag definierar cykling som idrott... Och ja, det är e
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 09:51Vi är många som kombinerar löpning med andra idrotter och/eller andra intressen, och det är naturligtvis ett evigt pusslande. Om man skall få ihop just löpningen på ett bra sätt så krävs det att att prioriteringsordningen och ambitionsnivån (målet) är på
Vi är många som kombinerar löpning med andra idrotter och/eller andra intressen, och det är naturligtvis ett evigt pusslande. Om man skall få ihop just löpningen på ett bra sätt så krävs det att att prioriteringsordningen och ambitionsnivån (målet) är på