Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 21:11det kanske vore nåt! (H)
det kanske vore nåt! (H)
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 17:05Haha klockrent!
Jag skall nog testa ikväll 😉
Haha klockrent!
Jag skall nog testa ikväll 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 17:56allt går med vilja! jag både bygger muskler tränar löpning och cyklar landsväg! jag väger 100kg och är 194 lång springer nu 2timmar utan att stanna eller cyklar 100km utan paus och inte går jag neråt i muskelvolym inte. snarare tvärt om! mitt tips är mat
allt går med vilja! jag både bygger muskler tränar löpning och cyklar landsväg! jag väger 100kg och är 194 lång springer nu 2timmar utan att stanna eller cyklar 100km utan paus och inte går jag neråt i muskelvolym inte. snarare tvärt om! mitt tips är mat
Quote from Lars Mörrby on 12 July 2009, 20:02Edward,
Du kan inte träna samma muskler 4 gånger i veckan. De som tränar mycket tränar 2 eller 3 delat och 4-6 pass per vecka.
/B.
Edward,
Du kan inte träna samma muskler 4 gånger i veckan. De som tränar mycket tränar 2 eller 3 delat och 4-6 pass per vecka.
/B.
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 10:33jag har kört styrketräning till å från...men inte på ett bra tag..
ben har jag nästan aldrig kört...
ska börja med styrketräning snart igen..inte för att bli stor,bara få en starkare kropp..
kan det då va bra att lägga in lite benövningar med,speciellt
jag har kört styrketräning till å från...men inte på ett bra tag..
ben har jag nästan aldrig kört...
ska börja med styrketräning snart igen..inte för att bli stor,bara få en starkare kropp..
kan det då va bra att lägga in lite benövningar med,speciellt
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 17:11hur klarar hon sig med bara 4 timmars sömn per dygn?!?!?! Usch, jag hade inte varit kul för min omgivning med så lite sömn (H)
hur klarar hon sig med bara 4 timmars sömn per dygn?!?!?! Usch, jag hade inte varit kul för min omgivning med så lite sömn (H)
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 19:32Roland: Din kondis byggs upp snabbare än dina benmuskler, senor och ligament, men det betyder inte att träning på gym nödvändigtvis är det som fattas, snarare längre och långsamma pass där du fortsätter bygga rätt muskler för.. jajamen! - specifikt löpnin
Roland: Din kondis byggs upp snabbare än dina benmuskler, senor och ligament, men det betyder inte att träning på gym nödvändigtvis är det som fattas, snarare längre och långsamma pass där du fortsätter bygga rätt muskler för.. jajamen! - specifikt löpnin
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 19:40Sömn är viktigt om du tränar hårt. 8-9 tim rekommenderas. Dessutom gör man sig själv en stor tjänst om man kan ställa in sin inbyggda klocka genom att lägga sig och vakna på samma tider hela tiden. Till slut vaknar man utan klocka och ligger precis rätt i
Sömn är viktigt om du tränar hårt. 8-9 tim rekommenderas. Dessutom gör man sig själv en stor tjänst om man kan ställa in sin inbyggda klocka genom att lägga sig och vakna på samma tider hela tiden. Till slut vaknar man utan klocka och ligger precis rätt i
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 19:42Ante: Jag vaknar av mig själv efter 5 timmar. Eller iaf max 7, det har jag alltid gjort.
Om jag däremot sover MER än 7 timmar, vilken given natt som helst, är jag helt sänkt sen resten av den dagen. Då går det knappt att träna alls.Det är faktiskt indiv
Ante: Jag vaknar av mig själv efter 5 timmar. Eller iaf max 7, det har jag alltid gjort.
Om jag däremot sover MER än 7 timmar, vilken given natt som helst, är jag helt sänkt sen resten av den dagen. Då går det knappt att träna alls.
Det är faktiskt indiv
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 00:58Hej Edward och övriga.
"P.: Vad är LSD? Är det att man springer långsamt och väldigt länge?"
LSD = Long slow distance, passet ska vara långt och med låg intensitet.
Detta innebär inte att det är i ett långsamt tempo du springer.
Jag körde i ett 4.45-
Hej Edward och övriga.
"P.: Vad är LSD? Är det att man springer långsamt och väldigt länge?"
LSD = Long slow distance, passet ska vara långt och med låg intensitet.
Detta innebär inte att det är i ett långsamt tempo du springer.
Jag körde i ett 4.45-