Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 20:15Själv skulle jag aldrig slänga en handduk över displayen. Mitt sätt att bota tristessen är att fippla med alla knappar och siffror. Ännu bättre blev det när jag skaffade pulsklocka, ännu mer knappar att trycka på och siffror att räkna och fundera på under
Själv skulle jag aldrig slänga en handduk över displayen. Mitt sätt att bota tristessen är att fippla med alla knappar och siffror. Ännu bättre blev det när jag skaffade pulsklocka, ännu mer knappar att trycka på och siffror att räkna och fundera på under
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 20:26Nu kommer jag att tänka på ett trix som dom körde med i lumpen. På fredag eftermiddag så körde dom ut oss i lastbilar en till två mil från förläggningen som då låg mitt i skogen naturligtvis. "Spring tillbaka så är det ledig helg sedan...marrrrrsch" ropad
Nu kommer jag att tänka på ett trix som dom körde med i lumpen. På fredag eftermiddag så körde dom ut oss i lastbilar en till två mil från förläggningen som då låg mitt i skogen naturligtvis. "Spring tillbaka så är det ledig helg sedan...marrrrrsch" ropad
Quote from Lars Mörrby on 25 February 2009, 21:13Sylvia - OT men hur sjutton gör du när du lyfter dig själv?? I håret???
😉
/B.
Sylvia - OT men hur sjutton gör du när du lyfter dig själv?? I håret???
😉
/B.
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 21:40Mats - det där låter livsfarligt... när jag springer på löpband krävs full koncentration på det jag gör annars springer jag bredvid/för fort/för sakta...
Har inte vant mig vid att det är underlaget och inte jag som bestämmer takten
Mats - det där låter livsfarligt... när jag springer på löpband krävs full koncentration på det jag gör annars springer jag bredvid/för fort/för sakta...
Har inte vant mig vid att det är underlaget och inte jag som bestämmer takten
Quote from Catharina Brattlin on 25 February 2009, 21:45I mitt hårsvall, menar Du Börje? 😉
Jag lyfter mig själv genom de mål jag har med det jag sysslar med. Har jag ett mål så är det alltid lättare att fokusera på det istället för på alla skitpass som faktiskt kommer när man minst anar det. Känns det tungt
I mitt hårsvall, menar Du Börje? 😉
Jag lyfter mig själv genom de mål jag har med det jag sysslar med. Har jag ett mål så är det alltid lättare att fokusera på det istället för på alla skitpass som faktiskt kommer när man minst anar det. Känns det tungt
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:22Ja...å det var väl inget flummigt med det. Klart som korvspad tycker jag.:-)
Ja...å det var väl inget flummigt med det. Klart som korvspad tycker jag.:-)
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 02:02Maire, äter du tillräckligt så att du har tillräckligt med energi i kroppen att orka springa på? Hörde någon gång att kolhydratlagrerna för en del (otränade) kan ta slut så tidigt som efter 30-45 minuter och om du är en av dem så kanske du helt enkelt har
Maire, äter du tillräckligt så att du har tillräckligt med energi i kroppen att orka springa på? Hörde någon gång att kolhydratlagrerna för en del (otränade) kan ta slut så tidigt som efter 30-45 minuter och om du är en av dem så kanske du helt enkelt har
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 11:29AT - nädå, känns inge livsfarligt alls tycker jag. Men det kanske beror på att jag springer så långsamt att jag inte behöver koncentera mig så mycket på själva löpningen utan kan fippla med annat istället.
AT - nädå, känns inge livsfarligt alls tycker jag. Men det kanske beror på att jag springer så långsamt att jag inte behöver koncentera mig så mycket på själva löpningen utan kan fippla med annat istället.
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 17:58Det va måndags när jag skulle springa över min tröskeln, men , men efter bara 4 km, då va jag så slut, det gick inte längre. Onsdag sprang jag 6 km lite lättare men inte till 7 km som är så högt tröskel för mig. Solveig, du undrade om jag äter för lite i
Det va måndags när jag skulle springa över min tröskeln, men , men efter bara 4 km, då va jag så slut, det gick inte längre. Onsdag sprang jag 6 km lite lättare men inte till 7 km som är så högt tröskel för mig. Solveig, du undrade om jag äter för lite i
Quote from Lars Mörrby on 26 February 2009, 18:45Maire,
hade jag varit Phil Maffetone så hade jag sagt att du var sockerberoende, dvs kroppen
är inställd på att primärt bränna snabba kolhydrater. Äter man mycket sådant så lär tydligen
sig kroppen det, och man måste fylla på ganska ofta.Testa att sto
Maire,
hade jag varit Phil Maffetone så hade jag sagt att du var sockerberoende, dvs kroppen
är inställd på att primärt bränna snabba kolhydrater. Äter man mycket sådant så lär tydligen
sig kroppen det, och man måste fylla på ganska ofta.
Testa att sto