Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelKomponentval
You need to log in to create posts and topics.

Om du nu ska skämma ut dig med shimano så räcker 10-delad 105 alldeles utmärkt - den är väldigt prisvärd!

(Jag skämmer också ut mig med italiensk ram o Shimano 105 - förlåt David)

Friggagatan?

Du är sådan där Kalle Anka typ, Christer så det är ok. Jag har sett bilderna!

Bara du inte kör linjelopp i SCF:s Regi.

Hmmm.... va friggagatan ämnat åt mig David... de konsulterna tjänar waaaay to lite för vad de gör. Jag satsar på att få igång min legala firma där jag får behålla kläderna på.

AM annars har jag högklackade cykelskor du kan få låna 😉

Kalle Anka - Hahaha... Jag tänkte rusta Peugeoten för att kunna köra såna där vilolopp med hjälpryttare...
Frågan är om jag ska ha franska eller engelska komponenter 🙂

Och vadihelvete är friggagatan?

David, som om inte campa, liksom andra företga i sportbranschen "ger bort", sponsrar sina stjärnor med material för att synas? Tvivlar på att Contador, Cancellara och de andra pröjsar sina egna komponenter (eller stallen), liksom Roger Federer knappast pr

Kristoffer jag tror du har missbedömt den här sporten totalt. Självklart är dom tunga argumenten att Shimano tillverkar fiskegrejjer och är misstänkt asiatiska, extremt relevanta vad gäller funktion och kvalitet. På samma sätt som bedömning att en italien

Creutz, du som har sett min nuvarande cykel kan väl knappast säga att jag är en trendsetter ute på vägarna? 🙂 Jag tycker inte det är fel att man har snygga prylar, men just nu måste jag tänka funktion/pris mer än stil.

Cykel är en lustig sport måste jag säga. Mycket fokus på roliga prylar och snygga kläder och när jag känner att jag inte orkar springa längre så ska jag nog bli cyklist. För det är väl därför man tar cykeln i stället för att bara använda benen? 🙂