Quote from Lotta W on 7 April 2008, 13:58Marcus, cykeln tar man för att komma till löpstarten 😉
Marcus, cykeln tar man för att komma till löpstarten 😉
Quote from Jonny Persson on 7 April 2008, 14:04Antar att man simmar för att ta sig till cykelstarten. 😉
Antar att man simmar för att ta sig till cykelstarten. 😉
Quote from Elias Engqvist on 7 April 2008, 14:14Ja, både simning och cykling är till för att värma upp inför maran!
Ja, både simning och cykling är till för att värma upp inför maran!
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 14:20Och vilka ramar tillverkas i Italien numera (H) Det står made in taiwan på det mesta...
Har både Shimano Dura Ace och Campa Record. Inte blandat då. Har helt klart haft mest problem med Shimano, känns mer "plastigt". Bla har vänster reglaget havererat tv
Och vilka ramar tillverkas i Italien numera (H) Det står made in taiwan på det mesta...
Har både Shimano Dura Ace och Campa Record. Inte blandat då. Har helt klart haft mest problem med Shimano, känns mer "plastigt". Bla har vänster reglaget havererat tv
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 15:14Hej Anders.
Till för två år sedan hade jag bara kört med shimano. Men när jag köpte ny cykel så blev det en Wilier "Gladio" med campa Record och den är jag nöjd med, tom mycket nöjd med. Men vad är då ev nackdel då jo du kan inte gå in på biltema och köp
Hej Anders.
Till för två år sedan hade jag bara kört med shimano. Men när jag köpte ny cykel så blev det en Wilier "Gladio" med campa Record och den är jag nöjd med, tom mycket nöjd med. Men vad är då ev nackdel då jo du kan inte gå in på biltema och köp
Quote from Lena O on 7 April 2008, 16:16Jonas: Jag tror att du har missbedömt Creutz totalt 😉
Det finns snobbar i varje sport har jag upptäckt, och de har inget med sport att göra ... bara bräckliga egos som spy sin galla över andra för att de tror sig veta vilket är bäst (läs dyrast)
Jonas: Jag tror att du har missbedömt Creutz totalt 😉
Det finns snobbar i varje sport har jag upptäckt, och de har inget med sport att göra ... bara bräckliga egos som spy sin galla över andra för att de tror sig veta vilket är bäst (läs dyrast)
Quote from Christian Wahlberg on 7 April 2008, 16:25Gary, förmodligen har du helt rätt 😉
Gary, förmodligen har du helt rätt 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 16:40Katarina: men du kör väl på finhojen numera? Och om jag minns rätt stod vi båda och dreglade över en rätt snygg italiensk sak i torsdags... med Dura Ace.
P. Tack för tipset, verkar prisvärt. Av olika skäl kommer jag dock att shoppa cykeln på bikepro i Ma
Katarina: men du kör väl på finhojen numera? Och om jag minns rätt stod vi båda och dreglade över en rätt snygg italiensk sak i torsdags... med Dura Ace.
P. Tack för tipset, verkar prisvärt. Av olika skäl kommer jag dock att shoppa cykeln på bikepro i Ma
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 17:05Anders: Jag kan lova dig att du inte kommer att märka någon som helst skillnad mellan Shimano 105 och Ultegra. Möjligtvis har Ultegra något finare finish, och den väger också några gram mindre för en hel grupp, men när det gäller hållbarhet har jag då int
Anders: Jag kan lova dig att du inte kommer att märka någon som helst skillnad mellan Shimano 105 och Ultegra. Möjligtvis har Ultegra något finare finish, och den väger också några gram mindre för en hel grupp, men när det gäller hållbarhet har jag då int
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 17:07Nä, inte ens DMI är ju att lita på längre så jag har plockat ut vinterhojjen igen.
Min lilla sötnos blev grusig i gumpen nämligen...Ja, du har helt rätt, vi är fler som är helt "fel" i klubben. Men det kan vi säga till h*n efter EM...
Det känns rätt s
Nä, inte ens DMI är ju att lita på längre så jag har plockat ut vinterhojjen igen.
Min lilla sötnos blev grusig i gumpen nämligen...
Ja, du har helt rätt, vi är fler som är helt "fel" i klubben. Men det kan vi säga till h*n efter EM...
Det känns rätt s