Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 16:42Jag kan säga att jag blev riktigt övertygad idag !
Jag har haft vadbekymmer från och till nu i 1 år och varit hos diverse läkare,röntgen och massörer, dessutom kör exentriska tåhävningar, tar kosttillskott....
För att göra processen kort, provat allt.
Oc
Jag kan säga att jag blev riktigt övertygad idag !
Jag har haft vadbekymmer från och till nu i 1 år och varit hos diverse läkare,röntgen och massörer, dessutom kör exentriska tåhävningar, tar kosttillskott....
För att göra processen kort, provat allt.
Oc
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 16:14Jag har använt kompressionsstrumpor (vanliga som man kan köpa på en flygplats) i återhämtningssyfte och för att undvika svullna ben/fötter när jag sitter under lång tid tex på ett flyg eller i bilen. Jag tror att det hjälper mot svullnaden men annars har
Jag har använt kompressionsstrumpor (vanliga som man kan köpa på en flygplats) i återhämtningssyfte och för att undvika svullna ben/fötter när jag sitter under lång tid tex på ett flyg eller i bilen. Jag tror att det hjälper mot svullnaden men annars har
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 19:33Jag dyrkar mina kompressionsstrumpor och springer i princip aldrig ett pass utan dessa. För mig innebar de extremt tajta och osexiga attiraljerna att jag kunde börja köra vettiga träningsveckor regelbundet utan att åka på irriterande småbristningar i vade
Jag dyrkar mina kompressionsstrumpor och springer i princip aldrig ett pass utan dessa. För mig innebar de extremt tajta och osexiga attiraljerna att jag kunde börja köra vettiga träningsveckor regelbundet utan att åka på irriterande småbristningar i vade
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 21:17Jag är också helt såld på kompressionsstrumpor! Fick tidigare ofta kramp i vaderna vilken numera i princip är ett minne blott. Sprang i fjol ett 48-tim lopp (och fick ihop 322 km) i samma par strumpor. Otejpad och tog under dessa två dygn aldrig av mig st
Jag är också helt såld på kompressionsstrumpor! Fick tidigare ofta kramp i vaderna vilken numera i princip är ett minne blott. Sprang i fjol ett 48-tim lopp (och fick ihop 322 km) i samma par strumpor. Otejpad och tog under dessa två dygn aldrig av mig st
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 00:15Stefan:
Vilken variant ska man välja på Mabs tycker du?
Sportstrumpan då eller?
Stefan:
Vilken variant ska man välja på Mabs tycker du?
Sportstrumpan då eller?
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 04:59Ja precis så. Supernöjd med den strumpan.
Ja precis så. Supernöjd med den strumpan.
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 06:11Tack Stefan - jag beställde 2st fråm Mabs. får se hur bra dom är.
Tack Stefan - jag beställde 2st fråm Mabs. får se hur bra dom är.
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 07:53O2 CEP är överlägset bäst. Rekommenderas.
O2 CEP är överlägset bäst. Rekommenderas.
Quote from Donald Isaksson on 28 January 2010, 08:55Jag köpte mig ett par Mabs Sport nu i början på januari. Har hittills bara använt dem i återhämtningssyfte några timmar efter träning.
Är mycket nöjd med den effekt jag fått (liten eller ingen träningsvärk samt pigga ben) och kan därför varmt rekommender
Jag köpte mig ett par Mabs Sport nu i början på januari. Har hittills bara använt dem i återhämtningssyfte några timmar efter träning.
Är mycket nöjd med den effekt jag fått (liten eller ingen träningsvärk samt pigga ben) och kan därför varmt rekommender
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 15:39Har bara provat Mabs Sport. Tycker de funkar riktigt bra.
Har bara provat Mabs Sport. Tycker de funkar riktigt bra.