Quote from Linnea Olsson on 7 October 2010, 05:53Efter att ha läst om dem här på forumet och i senaste numret av RW om kompressionsstrumpan så köpte jag ett par i veckan. Om jag förstår det rätt så ska man ha de efter långpassen eller långloppen för att få en bättre återhämtning. Men hur länge ska man h
Efter att ha läst om dem här på forumet och i senaste numret av RW om kompressionsstrumpan så köpte jag ett par i veckan. Om jag förstår det rätt så ska man ha de efter långpassen eller långloppen för att få en bättre återhämtning. Men hur länge ska man h
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 08:05Jag brukar sova med mina, till min frus stora förtjusning. Jag tycker det känns mycket bättre i vaderna då dagen efter ett långpass.
Jag brukar sova med mina, till min frus stora förtjusning. Jag tycker det känns mycket bättre i vaderna då dagen efter ett långpass.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 09:18Fredrik; din fru har konstiga fetischer! 😀
Fredrik; din fru har konstiga fetischer! 😀
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 09:20Min kära hustru är också road av mina kompressionsstrumpor.
Min kära hustru är också road av mina kompressionsstrumpor.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 10:48Road och förtjusning är två heeeeelt olika saker 😀
Road och förtjusning är två heeeeelt olika saker 😀
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 11:20Kanske skulle varit en smiley efter förtjusning. 🙂
Kanske skulle varit en smiley efter förtjusning. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:04Är nyttan med kompressionstrumpor främst på längre distanser eller finns det några fördelar på t.ex 10 km? Nackdelar?
Är nyttan med kompressionstrumpor främst på längre distanser eller finns det några fördelar på t.ex 10 km? Nackdelar?
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:13Jag har hört att det skulle vara oerhört sexigt också, så var beredd att ha en massa honor springandes efter dig... (sorry. Jag kunde verkligen inte låta bli)... *evil grin* 😉
Jag har hört att det skulle vara oerhört sexigt också, så var beredd att ha en massa honor springandes efter dig... (sorry. Jag kunde verkligen inte låta bli)... *evil grin* 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 07:27Så var det ja.. Har fortfarande inte inhandlat några och provat. Men ska väl göra det 🙂
Så var det ja.. Har fortfarande inte inhandlat några och provat. Men ska väl göra det 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 10:17Det var en bra anledning. Ska inhandla ett par genast 😉
Det var en bra anledning. Ska inhandla ett par genast 😉