Quote from Funbeat user on 30 October 2007, 12:40Tusen tack Thom!
Låter som övningar som skulle kunna hjälpa mig med mer än löpningen.
Tusen tack Thom!
Låter som övningar som skulle kunna hjälpa mig med mer än löpningen.
Quote from Funbeat user on 6 November 2007, 13:51Nu har jag fått tid på måndag för att göra en löpstegsanalys. Det ska bli mycket intressant och se vad de kommer fram till. Jag misstänker själv att jag inte har det bästa löpsteget och hoppas de kan säga till mig vad jag ska tänka till för att få ett så
Nu har jag fått tid på måndag för att göra en löpstegsanalys. Det ska bli mycket intressant och se vad de kommer fram till. Jag misstänker själv att jag inte har det bästa löpsteget och hoppas de kan säga till mig vad jag ska tänka till för att få ett så
Quote from Funbeat user on 6 November 2007, 15:58Åh, intressant. Vart kan man göra sånt?
Åh, intressant. Vart kan man göra sånt?
Quote from Funbeat user on 6 November 2007, 23:00Karl-> Spännande! Vi väntar på rapport. Vem ska du träffa?
Karl-> Spännande! Vi väntar på rapport. Vem ska du träffa?
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 08:02Cecilia: På idrottsmedicinskt center i Malmö. Kolla www.imc-malmo.com för mer info.
Thom: Jessica Mattson ska jag träffa.
Det ska bli väldigt intressant men jag är lite rädd för vad de kommer komma fram till 😛
Cecilia: På idrottsmedicinskt center i Malmö. Kolla http://www.imc-malmo.com för mer info.
Thom: Jessica Mattson ska jag träffa.
Det ska bli väldigt intressant men jag är lite rädd för vad de kommer komma fram till 😛
Quote from Funbeat user on 12 November 2007, 11:23Så nu har jag varit på löpstegsanalysen.
De kom väl fram till att jag pronerar lite mer än vad jag trodde och jag behöver antagligen inlägg. Sedan så lyfter jag knäna för lågt och inte upp så mycket med fötterna bakom mig. Jag sprang mer med hälen än jag
Så nu har jag varit på löpstegsanalysen.
De kom väl fram till att jag pronerar lite mer än vad jag trodde och jag behöver antagligen inlägg. Sedan så lyfter jag knäna för lågt och inte upp så mycket med fötterna bakom mig. Jag sprang mer med hälen än jag
Quote from Funbeat user on 12 November 2007, 11:26Michael Johnson lyfte inte knäna så högt och ändå gick det fort.
Michael Johnson lyfte inte knäna så högt och ändå gick det fort.
Quote from ellen olsson on 12 November 2007, 20:32> Michael Johnson lyfte inte knäna så högt och ändå gick det fort.
Han lyfte knäna högre än vad många av oss med sunkigare löpsteg gör.
Michael Johnson hade ett mycket effektivt och bra löpsteg!
> Michael Johnson lyfte inte knäna så högt och ändå gick det fort.
Han lyfte knäna högre än vad många av oss med sunkigare löpsteg gör.
Michael Johnson hade ett mycket effektivt och bra löpsteg!
Quote from Funbeat user on 19 November 2007, 18:33Nu kan jag rapportera från IMC. Jag träffade Thomas Niegemann och är grymt
imponerad. Väldigt kunnig och duktig. Jag fick genomgång av kroppen och ett par
bra övningar att börja med, och mer löpanalys om ca 1 månad.
Nu kan jag rapportera från IMC. Jag träffade Thomas Niegemann och är grymt
imponerad. Väldigt kunnig och duktig. Jag fick genomgång av kroppen och ett par
bra övningar att börja med, och mer löpanalys om ca 1 månad.
Quote from Funbeat user on 20 November 2007, 09:46Ja, jag blev också hjälpt. Receptet var bålstabiliserande styrketräning (precis som Jessica föreslog) samt ett par formgjutna fotbäddar. Nu kan jag springa igen (V)
Ja, jag blev också hjälpt. Receptet var bålstabiliserande styrketräning (precis som Jessica föreslog) samt ett par formgjutna fotbäddar. Nu kan jag springa igen (V)