Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKonstigt vadproblem
You need to log in to create posts and topics.

Tack för tipset!
Skönt att du hittat något som funkar för dig.
Då jag är biokemist så har jag av nyfikenhet försökt hitta information på nätet om Metyl-Sulfonyl-Metan men det enda jag hittar är företag som säljer den här produkten. Enligt försäljarna så s

Sådär, då var man undersökt.
Sjukgymnasten Anders på IMC hittade ganska snabbt symetrifel hos mig genom att be mig hålla emot när han belastade olika muskler. Mage, höft och hamstring var alla betydligt svagare på höger sida än på vänster. Nu blir det reh

Va intressant!
Säkert ngt liknande här...

Skönt du fick bra intryck av dem. Jag har inte tagit tag att ringa dem så det får bli om några veckor. Först är det semester en vecka som vankas så då får man chans till lite aktiv vila i alla fall =)

härligt att höra.
du ska se att du snart forsar fram som tirinesh dibaba (världens vackraste löpsteg) snart.
gäller dig också lotta

Vill nog allt påstå att det vackraste löpsteget har Haile Gebrselassie 🙂

LG : Jag håller med, så skulle jag också vilja springa (t+)

Efter Abebe Bikila på Forum Romanum har inte löpningen varit sig lik!

Thom, låter bra att du är på väg att lösa problemet!

Jag har ett liknande problem med att vänster vad lätt blir stelt efter lite längre löpass, särskilt på asfalt. Det skulle ju kunna tyda på obalans mellan olika muskelgrupper. Jag skulle bli förvånad om

Mattias-> De övningar jag fick fokuserar på bålen. Statisk sida, på sidan på armbåge och fotsida, kroppen rak. Höftlyft, liggande på rygg med knäna rakt upp lyfter man höften och håller där. Baksida lår, liggande på rygg med vaderna uppe på en stol, sträc