Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 20:26är bara på korta besök när jag går kurs, just nu rehabinstruktör. nästa gång blir slutet av november.
är infödd stockholmare, vi har häckat här i så många generationer att jag inte kan förstå hur jag skulle kunna bo någon annanstans. får ågren redan i h
är bara på korta besök när jag går kurs, just nu rehabinstruktör. nästa gång blir slutet av november.
är infödd stockholmare, vi har häckat här i så många generationer att jag inte kan förstå hur jag skulle kunna bo någon annanstans. får ågren redan i h
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 20:53>Fast jag är stolt värmlänning!
Maria, (L)
Samma här, bara utkommenderad tillfälligt (sen 25 år) till huvudstaden
>Fast jag är stolt värmlänning!
Maria, (L)
Samma här, bara utkommenderad tillfälligt (sen 25 år) till huvudstaden
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 20:58Peter, skönt att höra att det inte går över trots utflytt... då måste det vara äkta stolthet!
Peter, skönt att höra att det inte går över trots utflytt... då måste det vara äkta stolthet!
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 21:50Håller med om att "gubbvader" låter hemskt... 🙂
Du är ju såklart inte gubbe än haha...
eg. är det så att blodcirkulationen i vadens senor blir sämre med åren vilket bådar för mikrorupturer precis där senan går över i muskelbuk. Detta brukar hända oftast
Håller med om att "gubbvader" låter hemskt... 🙂
Du är ju såklart inte gubbe än haha...
eg. är det så att blodcirkulationen i vadens senor blir sämre med åren vilket bådar för mikrorupturer precis där senan går över i muskelbuk. Detta brukar hända oftast
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 21:54Thom, du har närmre till Idrottshälsan i Lund, känner du till dem?
Thom, du har närmre till Idrottshälsan i Lund, känner du till dem?
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 21:56är inte tennis leg ruptur i mediala gastrocnemius?
är inte tennis leg ruptur i mediala gastrocnemius?
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 21:59Det är sant Jessica, se där vad du kan!
Det är sant Jessica, se där vad du kan!
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 22:01varför säger du att det här skulle kunna kallas det då? låter ju ärligt talat med som om det bore tibilais posterios som av någon anledning får jobba livet ur sig
varför säger du att det här skulle kunna kallas det då? låter ju ärligt talat med som om det bore tibilais posterios som av någon anledning får jobba livet ur sig
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 22:01Jane, tack för dina tips. Det låter som ett troligt scenario. Vi får se vad IMC säger. Jag ska också träffa Tomas Libäck på fredag och få formgjutna fotbäddar gjorda.
Jo, jag känner till idrottshälsan och ringde dit. Svaret jag fick var att de hade 70 pe
Jane, tack för dina tips. Det låter som ett troligt scenario. Vi får se vad IMC säger. Jag ska också träffa Tomas Libäck på fredag och få formgjutna fotbäddar gjorda.
Jo, jag känner till idrottshälsan och ringde dit. Svaret jag fick var att de hade 70 pe
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 22:02Nu blev det mycket latin 🙂
Nu blev det mycket latin 🙂