Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 18:49En mentor skulle jag också vilja ha.
En mentor skulle jag också vilja ha.
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 19:09Där var flera saker jag hade kunnat tänka mig göra som teknikanalys och även kroppssammansättning som jag antar innebär kolla om man har några sneda saker. Jag kan tänka mig att jag kanske behöver inlägg också eftersom de på löplabbet påstod att jag prone
Där var flera saker jag hade kunnat tänka mig göra som teknikanalys och även kroppssammansättning som jag antar innebär kolla om man har några sneda saker. Jag kan tänka mig att jag kanske behöver inlägg också eftersom de på löplabbet påstod att jag prone
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 19:09Lugna ner er, jag är inte säker...
visste ju inte att det var så noga.
🙂
Lugna ner er, jag är inte säker...
visste ju inte att det var så noga.
🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 19:10inte ett dugg noga. bara jag som är nyfiken. de är duktiga allihopa. och roliga...för att vara skåningar 😉
inte ett dugg noga. bara jag som är nyfiken. de är duktiga allihopa. och roliga...för att vara skåningar 😉
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 19:20För att vara skåningar?? (#)
För att vara skåningar?? (#)
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 19:22vi har haft lite interna stridigheter (på skoj) under kurserna. skåne mot stockholm
vi har haft lite interna stridigheter (på skoj) under kurserna. skåne mot stockholm
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 19:27Appropå skåningar var det en man som sa idag att skåningar är de i sverige som har bäst sammanhållning... Det kanske stämmer, det finns väl tom en skånegrupp på fb... Fast jag är stolt värmlänning!
Appropå skåningar var det en man som sa idag att skåningar är de i sverige som har bäst sammanhållning... Det kanske stämmer, det finns väl tom en skånegrupp på fb... Fast jag är stolt värmlänning!
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 19:30akta er för oss skåningar!
akta er för oss skåningar!
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 20:17klart det finns en skåne-grupp!
men Jessica även inflyttade skåningar är
accepterade i skåne-gruppen.
klart det finns en skåne-grupp!
men Jessica även inflyttade skåningar är
accepterade i skåne-gruppen.
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 20:24Ni borde ha ett system för prospects och wannebes och sånt...
Ni borde ha ett system för prospects och wannebes och sånt...