Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 16:02envis som en röd gris, som min mamma brukar säga
envis som en röd gris, som min mamma brukar säga
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 17:24Idrottsmedicinskt Center i Malmö är precis något sånt jag har letat efter. Där de har kunskapen om allt och även läkare till förfogande. Jag ska maila nu och se hur svårt det är att få tid.
Tack för tipset Jessica!
Idrottsmedicinskt Center i Malmö är precis något sånt jag har letat efter. Där de har kunskapen om allt och även läkare till förfogande. Jag ska maila nu och se hur svårt det är att få tid.
Tack för tipset Jessica!
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 17:28Karl-> Det är inte alls svårt att få tid. Jag ringde idag och fick tid på fredag.
Karl-> Det är inte alls svårt att få tid. Jag ringde idag och fick tid på fredag.
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 17:37Thom: Ah perfekt, man vill ju komma igång så fort om möjligt. Jag mailade dem, se om de svarar innan lunch imorgon annars ringer jag dem. Jag är ändå borta nästa vecka ingen ide för mig att brådska.
Skönt med seriösa läkare/sjukgymnaster som verkligen har
Thom: Ah perfekt, man vill ju komma igång så fort om möjligt. Jag mailade dem, se om de svarar innan lunch imorgon annars ringer jag dem. Jag är ändå borta nästa vecka ingen ide för mig att brådska.
Skönt med seriösa läkare/sjukgymnaster som verkligen har
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 18:21Men Thom
jag fick tid i 19 november!!!
Du måste låtit som om du var döende;)
Men bra då kan du rapportera!!Jag ska på löpanalys, så jag lär mig springa rätt.
Det ni!!! 😀
Men Thom
jag fick tid i 19 november!!!
Du måste låtit som om du var döende;)
Men bra då kan du rapportera!!
Jag ska på löpanalys, så jag lär mig springa rätt.
Det ni!!! 😀
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 18:25vem ska du till?
vem ska du till?
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 18:27låter jätteslarvigt men jag skrev inte upp det..
tror att det var Thomas..
låter jätteslarvigt men jag skrev inte upp det..
tror att det var Thomas..
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 18:29lyx
jag går hos honom.
så gör också ett helt gäng med idrottare i världseliten.då får du höra evolutionsteorier om fenor och diverse annat.
dessutom har han alltid rätt, så länge han och jag är överens villsäga och det är vi oftast
lyx
jag går hos honom.
så gör också ett helt gäng med idrottare i världseliten.
då får du höra evolutionsteorier om fenor och diverse annat.
dessutom har han alltid rätt, så länge han och jag är överens villsäga och det är vi oftast
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 18:36Lotta!
Det låter som om det kan vara värt för dig att vänta. Nu får du träffa Jessicas guru (H)
Löpanalys ... hmmm ... det låter nyttigt.
Lotta!
Det låter som om det kan vara värt för dig att vänta. Nu får du träffa Jessicas guru (H)
Löpanalys ... hmmm ... det låter nyttigt.
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 18:37min mentor till och med.
han är till och med drygare än mig 😀
min mentor till och med.
han är till och med drygare än mig 😀