Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 14:28utanför Lund
ska jag åka till Köpenhamn och studera löpstilen
som lyckostarna fick göra i senaste IFORM??
utanför Lund
ska jag åka till Köpenhamn och studera löpstilen
som lyckostarna fick göra i senaste IFORM??
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 14:29räcker om du åker till malmö du med
räcker om du åker till malmö du med
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 14:29Jane
"gubbvader" ?
Hjälp vad är det, låter ju hemskt
Jane
"gubbvader" ?
Hjälp vad är det, låter ju hemskt
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 14:46jag är också lite nyfiken på vad "gubbvader" kan vara
jag är också lite nyfiken på vad "gubbvader" kan vara
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 15:31Jessica -> Har varit på IMC för ett par år sedan och de verkade väldigt seriösa.
Lotta -> Ska vi boka gruppbiljett på IMC? 🙂
Jane -> Det gör ont mitt i vadmuskeln, djupt in och ganska avgränsat. Stelheten kommer ungefär ett halvt dygn efter att jag sp
Jessica -> Har varit på IMC för ett par år sedan och de verkade väldigt seriösa.
Lotta -> Ska vi boka gruppbiljett på IMC? 🙂
Jane -> Det gör ont mitt i vadmuskeln, djupt in och ganska avgränsat. Stelheten kommer ungefär ett halvt dygn efter att jag sp
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 15:33Har också sett förslaget om att det kan vara bristningar i muskelhinnan och inte i muskelfibrer och att det skulle förklara varför det läker så fort.
Har också sett förslaget om att det kan vara bristningar i muskelhinnan och inte i muskelfibrer och att det skulle förklara varför det läker så fort.
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 15:39jag åker från stockholm för att gå till thomas 🙂
du paserar den akuta fasen efter 48 h. kan vara därför det inte gör så ont
jag åker från stockholm för att gå till thomas 🙂
du paserar den akuta fasen efter 48 h. kan vara därför det inte gör så ont
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 15:41Jasså du åker till IMC Jessica? Jag har fått tid på fredag hos Anders Pålsson. Känner du till honom?
Jasså du åker till IMC Jessica? Jag har fått tid på fredag hos Anders Pålsson. Känner du till honom?
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 15:50jag är utbildad hos dem i ortopedisk medicin och idrottsmedicin.
det va så jag blev thomas patient. har haft kroniska smärtor sen jag va 16, eller ska jg säga att jag sökte för det första gången då, vilket blev bättre under massörutbildningen men varför
jag är utbildad hos dem i ortopedisk medicin och idrottsmedicin.
det va så jag blev thomas patient. har haft kroniska smärtor sen jag va 16, eller ska jg säga att jag sökte för det första gången då, vilket blev bättre under massörutbildningen men varför
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 15:59Oj, det låter riktigt jobbigt. Vilken kämpe du är.
Oj, det låter riktigt jobbigt. Vilken kämpe du är.