Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 22:04ursäkta.
det är för att jane är konstant nedlåtande mot mig som "bara" är massör och som inte har sjukgymnasternas ortopediska medicinska utbildning. något jag är glad för. så det va därför.
jag ber om ursäkt
ursäkta.
det är för att jane är konstant nedlåtande mot mig som "bara" är massör och som inte har sjukgymnasternas ortopediska medicinska utbildning. något jag är glad för. så det va därför.
jag ber om ursäkt
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 22:12Tjejer, tjejer ... ni behöver inte bråka om mig. Min vad räcker till för er båda (H) 😀
Tjejer, tjejer ... ni behöver inte bråka om mig. Min vad räcker till för er båda (H) 😀
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 22:17Jessica, jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall jag på något sätt fått dig att känna att jag har varit nedlåtande mot dig. Jag tycker du verkar jätteduktig och väldigt kunnig och betydligt mycket mer än "en vanlig massör". Dessutom så hjälper du väldigt
Jessica, jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall jag på något sätt fått dig att känna att jag har varit nedlåtande mot dig. Jag tycker du verkar jätteduktig och väldigt kunnig och betydligt mycket mer än "en vanlig massör". Dessutom så hjälper du väldigt
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 22:23tycker jag inte du ska göra. jag står för allt jag säger
tycker jag inte du ska göra. jag står för allt jag säger
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 22:25Skämt åsido så är jag väldigt tacksam för alla som tar sig tid att hjälpa till. Det är sådana som ni som är russinen i kakan på Funbeat. (L)
Skämt åsido så är jag väldigt tacksam för alla som tar sig tid att hjälpa till. Det är sådana som ni som är russinen i kakan på Funbeat. (L)
Quote from Funbeat user on 25 October 2007, 09:51Jag håller med. Bra med information. Jag lär mig massa!
Jag håller med. Bra med information. Jag lär mig massa!
Quote from Funbeat user on 25 October 2007, 12:50Hej Thom, önskar att jag kunde ge dig hjälp men sänder lite pepp och förtröstan..:-) håll ut! Nåt som kanske kan lindra ibland kan ju vara linnex
se http://www.linnex.se/
, ett liniment som används som myggstift, en följeslagare jag haft sen många år (he
Hej Thom, önskar att jag kunde ge dig hjälp men sänder lite pepp och förtröstan..:-) håll ut! Nåt som kanske kan lindra ibland kan ju vara linnex
se http://www.linnex.se/
, ett liniment som används som myggstift, en följeslagare jag haft sen många år (he
Quote from Galderma Fritidsförening on 25 October 2007, 18:09hihi, den där är rolig (H)
hihi, den där är rolig (H)
Quote from Funbeat user on 25 October 2007, 21:01Kristina-> Tack för de glada tillropen och den charmiga fågeln 🙂
Kristina-> Tack för de glada tillropen och den charmiga fågeln 🙂
Quote from Peter Hall on 25 October 2007, 22:06Jag har skrivit ett par inlägg om gubbvader. Här är ett av dom som jag skrev förra året.
Jag har också haft problem med kramp i vaderna dom senaste åren så fort jag försökt springa. I våras fick jag tips av en orienteringskompis som sa att jag hade fått "
Jag har skrivit ett par inlägg om gubbvader. Här är ett av dom som jag skrev förra året.
Jag har också haft problem med kramp i vaderna dom senaste åren så fort jag försökt springa. I våras fick jag tips av en orienteringskompis som sa att jag hade fått "