Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKonstigt vadproblem
You need to log in to create posts and topics.

ursäkta.
det är för att jane är konstant nedlåtande mot mig som "bara" är massör och som inte har sjukgymnasternas ortopediska medicinska utbildning. något jag är glad för. så det va därför.
jag ber om ursäkt

Tjejer, tjejer ... ni behöver inte bråka om mig. Min vad räcker till för er båda (H) 😀

Jessica, jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall jag på något sätt fått dig att känna att jag har varit nedlåtande mot dig. Jag tycker du verkar jätteduktig och väldigt kunnig och betydligt mycket mer än "en vanlig massör". Dessutom så hjälper du väldigt

tycker jag inte du ska göra. jag står för allt jag säger

Skämt åsido så är jag väldigt tacksam för alla som tar sig tid att hjälpa till. Det är sådana som ni som är russinen i kakan på Funbeat. (L)

Jag håller med. Bra med information. Jag lär mig massa!

Hej Thom, önskar att jag kunde ge dig hjälp men sänder lite pepp och förtröstan..:-) håll ut! Nåt som kanske kan lindra ibland kan ju vara linnex
se http://www.linnex.se/
, ett liniment som används som myggstift, en följeslagare jag haft sen många år (he

hihi, den där är rolig (H)

Kristina-> Tack för de glada tillropen och den charmiga fågeln 🙂

Jag har skrivit ett par inlägg om gubbvader. Här är ett av dom som jag skrev förra året.
Jag har också haft problem med kramp i vaderna dom senaste åren så fort jag försökt springa. I våras fick jag tips av en orienteringskompis som sa att jag hade fått "