Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:11Åh! Elin och jag är i symbios! 😀 (t+)
Åh! Elin och jag är i symbios! 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:15Jenny: 😀
Kantlinjen blir tydlig och bra från telefonen också. Färger och andra estetiska aspekter lämnar jag däremot åt någon annan att ha synpunkter på eftersom jag blev utan den ådran. 🙂
Jenny: 😀
Kantlinjen blir tydlig och bra från telefonen också. Färger och andra estetiska aspekter lämnar jag däremot åt någon annan att ha synpunkter på eftersom jag blev utan den ådran. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 14 September 2011, 10:29Oj, jag var visst på sid 1 och ni hade hunnit till sid 2 - iaf håller ni tydligen med. Och nu då jag ser det nya exemplet av Olle - det är riktigt bra!
Oj, jag var visst på sid 1 och ni hade hunnit till sid 2 - iaf håller ni tydligen med. Och nu då jag ser det nya exemplet av Olle - det är riktigt bra!
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2011, 10:32Den nya bilden Olle: texten Om mig under din avatar är störande oskarp.
Gick och tvättade glasögonen men det blev inte bättre.Vad är det för typsnitt och storlek?
Återigen, den brandgula kanten är suverän!
Den nya bilden Olle: texten Om mig under din avatar är störande oskarp.
Gick och tvättade glasögonen men det blev inte bättre.
Vad är det för typsnitt och storlek?
Återigen, den brandgula kanten är suverän!
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:41Det sista, ljusgrått med orange kant funkar ganska bra tycker jag. Jag föredrar ändå Verdana 14px för läsbarhet på min högupplösta skärm men det är ju lite olika.
Det sista, ljusgrått med orange kant funkar ganska bra tycker jag. Jag föredrar ändå Verdana 14px för läsbarhet på min högupplösta skärm men det är ju lite olika.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:41Bruse: Jag har sagt detta FYRA gånger: Just nu vill jag _bara_ diskutera brödtexten för inlägg. INTE andra texter. Kom igen!
Bruse: Jag har sagt detta FYRA gånger: Just nu vill jag _bara_ diskutera brödtexten för inlägg. INTE andra texter. Kom igen!
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:51Mycket bättre kontrast. Men jag tycker fortfarande att prickarna över ö och ä flyter ihop och blir otydliga. Orden blir därmed svårlästa.
Mycket bättre kontrast. Men jag tycker fortfarande att prickarna över ö och ä flyter ihop och blir otydliga. Orden blir därmed svårlästa.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 10:53-> Bruse:
Kan inte du ge lite exempel på siter du tycker är bra... kanske siter som du till och med gjort?
-> Bruse:
Kan inte du ge lite exempel på siter du tycker är bra... kanske siter som du till och med gjort?
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2011, 10:53Sorry om jag ger överskottsinformation. Men brödtexten är inte helt bra. Bättre men inte bra.
Sorry om jag ger överskottsinformation. Men brödtexten är inte helt bra. Bättre men inte bra.
Quote from Elias Engqvist on 14 September 2011, 10:53Johanna: Nu är det ju inte så mycket åäö i latin...
Johanna: Nu är det ju inte så mycket åäö i latin...