Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 11:35Jag tycker att de nya varianterna ifrån Olle är bättre. Den blå färgen var lite för mesig som accentfärg. Den orangea blev bättre och det är en logisk koppling med den orangea färgen i bubblan högst uppe till höger vid nya inlägg så jag tycker att det är
Jag tycker att de nya varianterna ifrån Olle är bättre. Den blå färgen var lite för mesig som accentfärg. Den orangea blev bättre och det är en logisk koppling med den orangea färgen i bubblan högst uppe till höger vid nya inlägg så jag tycker att det är
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 11:39Angående vitheten så är det vitt bakom text nästan överallt annars. Jag tror att upplevelsen av att det är så vitt på funbeat har att göra med att det är väldigt mycket tomt utrymme runt texten och mellan olika element på många ställen.
En annan del tror
Angående vitheten så är det vitt bakom text nästan överallt annars. Jag tror att upplevelsen av att det är så vitt på funbeat har att göra med att det är väldigt mycket tomt utrymme runt texten och mellan olika element på många ställen.
En annan del tror
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 11:40Evely: Det är för att man fastnar framför funbeat och sitter så länge och stirrar på skärmen som man inte gör när man sitter med tråkig ordbehandling. 😉
Evely: Det är för att man fastnar framför funbeat och sitter så länge och stirrar på skärmen som man inte gör när man sitter med tråkig ordbehandling. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2011, 11:43Väldigt vad inställsam jag är idag, men håller med Fredrik att lite mer av det brandgula (som det heter på svenska) livar upp. Våga lite mer av det. Att bara ha blått och svart i olika skalor (grå är en skala av svart) blir lite enehanda i längden.
Väldigt vad inställsam jag är idag, men håller med Fredrik att lite mer av det brandgula (som det heter på svenska) livar upp. Våga lite mer av det. Att bara ha blått och svart i olika skalor (grå är en skala av svart) blir lite enehanda i längden.
Quote from Bjarne Lewin on 14 September 2011, 11:46sitter jag väl med en ordbehandlare så sitter jag ofta länge. Tråkit eller inte det som måste göras, måste göras.
sitter jag väl med en ordbehandlare så sitter jag ofta länge. Tråkit eller inte det som måste göras, måste göras.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 11:49Man behöver inte _alltid_ gå mot strömmen, Bruse! 😉
Man behöver inte _alltid_ gå mot strömmen, Bruse! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2011, 12:18Bara döda fiskar som följer med strömmen.
Bara döda fiskar som följer med strömmen.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:28Läsbarheten är bättre i den nya varianten.
Läsbarheten är bättre i den nya varianten.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:43För mig så blir texten fortfarnade oskarp med den fonten och den grå bakgrundsfärgen. Den är bättre än tidigare men inte helt optimalt. Det oranga i kanten var ett lyft.
För mig så blir texten fortfarnade oskarp med den fonten och den grå bakgrundsfärgen. Den är bättre än tidigare men inte helt optimalt. Det oranga i kanten var ett lyft.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:44Elin: I så fall är jag nöjd och glad igen.
Olle, om man får önska så kanske du kunde göra en testtext med lite å, ä och ö så att jag verkligen förstår att jag ska vara nöjd och glad.
Elin: I så fall är jag nöjd och glad igen.
Olle, om man får önska så kanske du kunde göra en testtext med lite å, ä och ö så att jag verkligen förstår att jag ska vara nöjd och glad.