Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 07:37Träffa rätt skrev någon.
Fick en cortisonspruta i varje knä med långa mellanrum.
Mitt sämsta knä blev bättre,
det mindre dåliga blev sämre.Då när jag gjorde det - 1983 så ansågs en spruta kunna ge god effekt,
den andra God Dag Yxskaft,
den 3:e mer sk
Träffa rätt skrev någon.
Fick en cortisonspruta i varje knä med långa mellanrum.
Mitt sämsta knä blev bättre,
det mindre dåliga blev sämre.
Då när jag gjorde det - 1983 så ansågs en spruta kunna ge god effekt,
den andra God Dag Yxskaft,
den 3:e mer sk
Quote from Funbeat user on 1 May 2012, 07:59Ja, det kan man ju fundera på K-G... Nu gäller det ju iofs inte i leden för mig utan i ett senfäste... Vet inte hur stor skillnaden är, men någon slags skillnad bör det ju vara iaf.
Ja, det kan man ju fundera på K-G... Nu gäller det ju iofs inte i leden för mig utan i ett senfäste... Vet inte hur stor skillnaden är, men någon slags skillnad bör det ju vara iaf.
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 18:25Fick hem foam rollern idag och efter att jag rullat bara några gånger så inser jag att jag fortfarande är extremt mycket tajtare, stelare och ömmare i IT-bandet på höger (löparknä-)sida jämfört med vänster. Ska nog ge foam rollern en ärlig chans innan jag
Fick hem foam rollern idag och efter att jag rullat bara några gånger så inser jag att jag fortfarande är extremt mycket tajtare, stelare och ömmare i IT-bandet på höger (löparknä-)sida jämfört med vänster. Ska nog ge foam rollern en ärlig chans innan jag
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 18:49Typ varannan dag kombinerat med lite stretch och så på styrkepassen. Jag är sjukt stel (och svag!) i höfterna.
Typ varannan dag kombinerat med lite stretch och så på styrkepassen. Jag är sjukt stel (och svag!) i höfterna.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 10:03Jag körde foamroller VARJE dag så mycket jag orkade med. Det gjorde ont så in i .... i början men blev successivt bättre. Stretchade och körde även REHAB övningar kombinerat.
Med lite perspektiv på min skada kan jag säga att följande är rätt approach:
1)
Jag körde foamroller VARJE dag så mycket jag orkade med. Det gjorde ont så in i .... i början men blev successivt bättre. Stretchade och körde även REHAB övningar kombinerat.
Med lite perspektiv på min skada kan jag säga att följande är rätt approach:
1)