Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 11:51Man får lägga lite energi på att ta reda på vikt/volym på vanlig mat ett par dar sen kan man höfta. Dvs man lär sig snart om det är 5 eller 10g margarin man använder och om riset/pastan väger 200 eller 300g.
Sen glömmer man det tyvärr igen 🙁
Man får lägga lite energi på att ta reda på vikt/volym på vanlig mat ett par dar sen kan man höfta. Dvs man lär sig snart om det är 5 eller 10g margarin man använder och om riset/pastan väger 200 eller 300g.
Sen glömmer man det tyvärr igen 🙁
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 11:54Tror som Peter att man lär sig. Flera av produkterna har man lagt in portionstorlekar typ som på smör och ost.
tror att man får inte låsa sig att det inte är exakt utan försöka att generalisera lite till att börja med.
Skulle vara kul att se lite fördelni
Tror som Peter att man lär sig. Flera av produkterna har man lagt in portionstorlekar typ som på smör och ost.
tror att man får inte låsa sig att det inte är exakt utan försöka att generalisera lite till att börja med.
Skulle vara kul att se lite fördelni
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 11:54Precis så, man får väga och lära sig lite i början - eller som i mitt fall som är sällsynt glömsk: väga ofta och regelbundet 🙂
Tar du lika mycket smör på mackan som det är i ett sånt där litet paket som finns på en del lunchrestauranger? Det innehåller
Precis så, man får väga och lära sig lite i början - eller som i mitt fall som är sällsynt glömsk: väga ofta och regelbundet 🙂
Tar du lika mycket smör på mackan som det är i ett sånt där litet paket som finns på en del lunchrestauranger? Det innehåller
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 13:02Pringles vanliga chips innehåller:
Vakuumtorkad potatis, vegetabilisk olja, vegetabiliskt fett, rismjöl, vetestärkelse, maltodextrin, emulgeringsmedel: E471, salt.medan Lantschipsen innehåller:
Potatis, vegetabilisk olja, saltTar du paprikavarianten
Pringles vanliga chips innehåller:
Vakuumtorkad potatis, vegetabilisk olja, vegetabiliskt fett, rismjöl, vetestärkelse, maltodextrin, emulgeringsmedel: E471, salt.
medan Lantschipsen innehåller:
Potatis, vegetabilisk olja, salt
Tar du paprikavarianten
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 13:25Många multisportare använder Pringles under tävling.
Många multisportare använder Pringles under tävling.
Quote from Camilla Höög on 13 April 2010, 13:53Under tävling handlar det mest om att få i sig något med energi. Välj då det som går ner istället för att fundera överdrivet mycket på exakt vad det innehåller.
Pringles förpackning och form är en stor fördel när det gäller att packa och äta dem.
Under tävling handlar det mest om att få i sig något med energi. Välj då det som går ner istället för att fundera överdrivet mycket på exakt vad det innehåller.
Pringles förpackning och form är en stor fördel när det gäller att packa och äta dem.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 19:08jag håller med per johansson. det är alltför mycket hets och spekulationer och skuldkänslor kring mat. ät det du mår bra av och ät tills du är mätt och känner att du orkar med din vardag och träning.
de enda som behöver "optimera" sin kropp genom kost är
jag håller med per johansson. det är alltför mycket hets och spekulationer och skuldkänslor kring mat. ät det du mår bra av och ät tills du är mätt och känner att du orkar med din vardag och träning.
de enda som behöver "optimera" sin kropp genom kost är
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 19:22Per Johansson.
Oändligt med (t+)Deltager i långa lopp, ännu längre än Pers.
Dock är jag skuggan av Per vad gäller löphastighet.På dessa lopp som tar 6 - 10 dygn äter och dricker jag som om jag hade semester.
Det skall smaka gott mellan öronen.Noll s
Per Johansson.
Oändligt med (t+)
Deltager i långa lopp, ännu längre än Pers.
Dock är jag skuggan av Per vad gäller löphastighet.
På dessa lopp som tar 6 - 10 dygn äter och dricker jag som om jag hade semester.
Det skall smaka gott mellan öronen.
Noll s
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 21:21Intressant Mikael om Pringles. Tror att författaren till Den hemliga kocken skulle gå i taket om han läste den innehållsdeklarationen.
Bra inlägg. Viktigaste budskapet är väl att inte nojja utan att njuta av god mat, träna och må bra.
Intressant Mikael om Pringles. Tror att författaren till Den hemliga kocken skulle gå i taket om han läste den innehållsdeklarationen.
Bra inlägg. Viktigaste budskapet är väl att inte nojja utan att njuta av god mat, träna och må bra.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 21:34Jag <3 sötningsmedel.
Jag <3 sötningsmedel.