Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 21:53Jag tycker det viktigaste är att maten är god. Kokkonsten är en bra sak som människan uppfunnit! Att bara äta sånt som fanns på stenåldern eller att bara äta rå mat (fast man måste givetvis säga det på utrikiska) skulle aldrig falla mig in så länge jag få
Jag tycker det viktigaste är att maten är god. Kokkonsten är en bra sak som människan uppfunnit! Att bara äta sånt som fanns på stenåldern eller att bara äta rå mat (fast man måste givetvis säga det på utrikiska) skulle aldrig falla mig in så länge jag få
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 22:04Man kan alltså konstatera att lantchips är en anrättad grönsak. Därmed platsar de i ett av kostcirkelns 7 segment.
Man kan alltså konstatera att lantchips är en anrättad grönsak. Därmed platsar de i ett av kostcirkelns 7 segment.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 22:23Damn right Forsström!
Damn right Forsström!
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 22:53Idag hade jag sovmorgon och vaknade 9... så med planer att möta vänner för kebab blev det ingen frukost men en kebab i bröd med stark och vitlökssås.
Så gott...
Sen 3 chokladpraliner.
Sen äpple och mjölk och massor med träning, sen nyttig thaimat och mer
Idag hade jag sovmorgon och vaknade 9... så med planer att möta vänner för kebab blev det ingen frukost men en kebab i bröd med stark och vitlökssås.
Så gott...
Sen 3 chokladpraliner.
Sen äpple och mjölk och massor med träning, sen nyttig thaimat och mer