Quote from Lars Breström on 17 February 2011, 11:58Christer....tanken var ju att man skulle ha dem med sig som mellanmål.
Christer....tanken var ju att man skulle ha dem med sig som mellanmål.
Quote from Elias Engqvist on 17 February 2011, 11:59Ja, sorry - det var bara lite OT!
Ja, sorry - det var bara lite OT!
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 14:50Om man bara har ett mål i livet så kan man vara renlärig.
Men oftast har åtminstone jag motstridiga mål. Jag vill äta nyttigt, jag vill inte slösa tid på matlagning, jag vill njuta av god mat och dryck, jag vill bli bättre på löpning osv... osv....
Så
Om man bara har ett mål i livet så kan man vara renlärig.
Men oftast har åtminstone jag motstridiga mål. Jag vill äta nyttigt, jag vill inte slösa tid på matlagning, jag vill njuta av god mat och dryck, jag vill bli bättre på löpning osv... osv....
Så
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 16:12Någon som vill köpa diskvatten 10:-/ ½l?
Någon som vill köpa diskvatten 10:-/ ½l?
Quote from Lars Breström on 17 February 2011, 17:15David, det beror på vad du har diskat i vattnet.
David, det beror på vad du har diskat i vattnet.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 18:17Consommé.
Min mamma brukar berätta om när det var ngn bemärkelsedag och hon stod och diskade i köket, i tonåren sisådär, och tömde ut en gryta med diskvatten i vasken för att göra ren den och sedan fick en utskällning av mormor för att hon hällt ut bulj
Consommé.
Min mamma brukar berätta om när det var ngn bemärkelsedag och hon stod och diskade i köket, i tonåren sisådär, och tömde ut en gryta med diskvatten i vasken för att göra ren den och sedan fick en utskällning av mormor för att hon hällt ut bulj