Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 18:41Jo så kan man också se det, men som jag ser det så är en städning av 30% bättre än ingen städning alls.
Är det vad TS kan motivera sig till och prioritera, så är det bättre än "crash and burn" försöka genomföra det fullt ut och krascha och vara tillbaka
Jo så kan man också se det, men som jag ser det så är en städning av 30% bättre än ingen städning alls.
Är det vad TS kan motivera sig till och prioritera, så är det bättre än "crash and burn" försöka genomföra det fullt ut och krascha och vara tillbaka
Quote from Lars Breström on 16 February 2011, 18:50Det har du alldeles rätt i.
Det har du alldeles rätt i.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 18:58Trådskaparen har tillgång till frys. Eller ja, frysfack. Ett frysfack. Det är sjukt hur lite man får in ett frysfack.
I alla fall, tack för era peppande tips. Ni är guld värda! Jag mår lite bättre nu och ger mig tusan på att klara det.
PHS here I come!
Trådskaparen har tillgång till frys. Eller ja, frysfack. Ett frysfack. Det är sjukt hur lite man får in ett frysfack.
I alla fall, tack för era peppande tips. Ni är guld värda! Jag mår lite bättre nu och ger mig tusan på att klara det.
PHS here I come!
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:25Jag vill peppa trådskaparen att inte ge upp hoppet trots att hon lever utan frys! Jag har också bara frysfack (alltså, man får ju knappt in ett litet paket glass?!) men man klarar sig bra ändå!
Jag vill peppa trådskaparen att inte ge upp hoppet trots att hon lever utan frys! Jag har också bara frysfack (alltså, man får ju knappt in ett litet paket glass?!) men man klarar sig bra ändå!
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:49Förutom pasta med i princip vilken ihopskramlad sås som helst:
Apenkel pasta:
Fräs tre krossade torkade piri-piri och ett gäng hackade vitlöksklyftor på ganska låg värme i några matskedar olivolja. Blanda med kokt pasta. Klipp massor av persilja och dro
Förutom pasta med i princip vilken ihopskramlad sås som helst:
Apenkel pasta:
Fräs tre krossade torkade piri-piri och ett gäng hackade vitlöksklyftor på ganska låg värme i några matskedar olivolja. Blanda med kokt pasta. Klipp massor av persilja och dro
Quote from Lars Breström on 16 February 2011, 20:29Bra recept ovan (t+)
Tips, köp tonfisk i olja så behöver du inte blanda den med olivoja.Problemet med den färdiglagade maten är att den är så näringsfattig, innehåller oftast en massa snabba kolhydrater.
Det medför att man snart blir sugen på något igen
Bra recept ovan (t+)
Tips, köp tonfisk i olja så behöver du inte blanda den med olivoja.
Problemet med den färdiglagade maten är att den är så näringsfattig, innehåller oftast en massa snabba kolhydrater.
Det medför att man snart blir sugen på något igen
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 20:55Laxreceptet verkade överarbetat, in i micron bara. 😉
Laxreceptet verkade överarbetat, in i micron bara. 😉
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 21:01..hur länge håller kokta ägg i rumstemp?
..hur länge håller kokta ägg i rumstemp?
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 21:04Tro mig, du vill inte köpa tonfisk i olja (#). Du vill köpa tonfisk utan olja och blanda med en god olivolja. Du kommer att upptäcka en helt annan dimension om du inte har gjort det förut.
Tro mig, du vill inte köpa tonfisk i olja (#). Du vill köpa tonfisk utan olja och blanda med en god olivolja. Du kommer att upptäcka en helt annan dimension om du inte har gjort det förut.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 21:05Jag vill ha någon form av yta på min Lax. Steka i stekpanna är också fint, men då får man passa lite mer.
Jag vill ha någon form av yta på min Lax. Steka i stekpanna är också fint, men då får man passa lite mer.