Quote from Elias Engqvist on 16 February 2011, 12:13Jo, fast det var ju Fredrik som pratade "riktig kaviar" 🙂
Jo, fast det var ju Fredrik som pratade "riktig kaviar" 🙂
Quote from Elias Engqvist on 16 February 2011, 12:18Inget att vara ledsen för - det gör jag minst en gång om dan 🙂
Inget att vara ledsen för - det gör jag minst en gång om dan 🙂
Quote from Elias Engqvist on 16 February 2011, 12:18Nämligen då jag går upp ur sängen...
Nämligen då jag går upp ur sängen...
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 12:19Jag kanske överlever. Vi får se.
Jag kanske överlever. Vi får se.
Quote from Lars Breström on 16 February 2011, 12:44Jessie: Färdiglagad mat är skitdåligt.
Jag har tre barn, jobbar heltid, är engagerad i föreningar, tränar 10 timmar i veckan och hemma lagar vi all mat.
Det handlar om att prioritera sin tid och vad som är viktigt för en.
Som du förstår så festar jag int
Jessie: Färdiglagad mat är skitdåligt.
Jag har tre barn, jobbar heltid, är engagerad i föreningar, tränar 10 timmar i veckan och hemma lagar vi all mat.
Det handlar om att prioritera sin tid och vad som är viktigt för en.
Som du förstår så festar jag int
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 13:18Daniel: Jag köper aldrig färdigmat heller, men trådskaparen har ju redan erkänt att hon VET vad som behöver göras men att hon inte GÖR det, när det väl kommer till kritan. Då utgår jag ifrån att det kommer att bli tillfällen när det INTE funkar som det är
Daniel: Jag köper aldrig färdigmat heller, men trådskaparen har ju redan erkänt att hon VET vad som behöver göras men att hon inte GÖR det, när det väl kommer till kritan. Då utgår jag ifrån att det kommer att bli tillfällen när det INTE funkar som det är
Quote from Elias Engqvist on 16 February 2011, 13:20Ett annat tips är att INTE köpa kakor och godis. Då äter man definitivt inte lika mycket sånt!
Nu saknar jag feedback från TS snart!
Ett annat tips är att INTE köpa kakor och godis. Då äter man definitivt inte lika mycket sånt!
Nu saknar jag feedback från TS snart!
Quote from Lars Breström on 16 February 2011, 13:49Jessie, då förstår jag hur du resonerar, helt ok, men jag tycker att ersätta något dåligt men något annat dåligt kan bara bli dåligt.
Bättre att sträcka upp sig, ändra sina vanor och göra rätt.Sen kan man stolt kliva vidare och känna sig duktig..och bel
Jessie, då förstår jag hur du resonerar, helt ok, men jag tycker att ersätta något dåligt men något annat dåligt kan bara bli dåligt.
Bättre att sträcka upp sig, ändra sina vanor och göra rätt.
Sen kan man stolt kliva vidare och känna sig duktig..och bel
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 16:31Daniel, du är lite för renlärig, om man går från att vara säg 100% dålig till bara 70% dålig så är det faktiskt en förbättring 😉
Det vore självklart bättre att gå upp till bara 20% dåligt, eller noll, men vi lever inte i en fullkomlig värld heller.
Daniel, du är lite för renlärig, om man går från att vara säg 100% dålig till bara 70% dålig så är det faktiskt en förbättring 😉
Det vore självklart bättre att gå upp till bara 20% dåligt, eller noll, men vi lever inte i en fullkomlig värld heller.
Quote from Lars Breström on 16 February 2011, 18:34Jo, förviso, men om man nu har bstämt sig för att ta sig i kragen och bestämt sig för att förändra dåliga vanor, varför inte köra hela vägen och göra rätt?
Jag vet att det finns en miljor ursäkter till det, men det är bara ursäkter.Jag har själv varit d
Jo, förviso, men om man nu har bstämt sig för att ta sig i kragen och bestämt sig för att förändra dåliga vanor, varför inte köra hela vägen och göra rätt?
Jag vet att det finns en miljor ursäkter till det, men det är bara ursäkter.
Jag har själv varit d