Quote from Elias Engqvist on 16 February 2011, 21:36Sen var det där med tonfiskfångsten och delfinerna...
För min personliga del vill jag f.ö. ha mat som går jättesnabbt att tillaga (till vardags) därför är alla recept ovan för tillkrånglade.
En råvara, kött eller fisk och/eller bönor macka, råa grönsake
Sen var det där med tonfiskfångsten och delfinerna...
För min personliga del vill jag f.ö. ha mat som går jättesnabbt att tillaga (till vardags) därför är alla recept ovan för tillkrånglade.
En råvara, kött eller fisk och/eller bönor macka, råa grönsake
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 21:41Färdigmat behöver inte alls vara skit!!! Felix eller Findus (minns aldrig vilket av det) har frysta soppor som är 1) jättegoda, 2) fria från konstiga tillsatser 3) kalorisnåla och 4) relativt billiga (ca 20 kr).
Mattips i övrigt orkar jag inte gå in på.
Färdigmat behöver inte alls vara skit!!! Felix eller Findus (minns aldrig vilket av det) har frysta soppor som är 1) jättegoda, 2) fria från konstiga tillsatser 3) kalorisnåla och 4) relativt billiga (ca 20 kr).
Mattips i övrigt orkar jag inte gå in på.
Quote from Elias Engqvist on 16 February 2011, 21:46Nä, jag menade bara att man inte kan förutsätta det (jag kan iaf inte det) men du har rätt, det var ett tag sen jag var i en studentlägenhet 🙂
Nä, jag menade bara att man inte kan förutsätta det (jag kan iaf inte det) men du har rätt, det var ett tag sen jag var i en studentlägenhet 🙂
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 21:59Jag tror att det största problemet med tonfiskfångsten nuförtiden är tonfisken.
Jag tror att det största problemet med tonfiskfångsten nuförtiden är tonfisken.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 22:05Jag tycker att 20:- för en tunn soppa med smak men utan någon energi är ganska meningslös som måltid.
Jag tycker att 20:- för en tunn soppa med smak men utan någon energi är ganska meningslös som måltid.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 22:08Tycker du 20:- är meningslöst som måltid David? 🙂
Tycker du 20:- är meningslöst som måltid David? 🙂
Quote from Johan Lindh on 17 February 2011, 07:42Ett sätt att undvika kakor och godis när suget kommer är att ha en påse med torkad frukt (russin, katrinplommon, tranbär, persika osv), nötter (jordnötter, chashewnötter, mandlar, hasellnötter) och frön (pumpafrön, solrosfrön) med sig i väskan. Några näva
Ett sätt att undvika kakor och godis när suget kommer är att ha en påse med torkad frukt (russin, katrinplommon, tranbär, persika osv), nötter (jordnötter, chashewnötter, mandlar, hasellnötter) och frön (pumpafrön, solrosfrön) med sig i väskan. Några näva
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 08:54Jag tycker att 20:- är väldigt dyrt för soppa.
Jag tycker att 20:- är väldigt dyrt för soppa.
Quote from Lars Breström on 17 February 2011, 10:30@Britta: Kokta ägg med skal håller mins ett par dygn i rumstemperatur.
@Karin: Findus, felix, det spelar ingen roll. Deras soppor är inte mat!
Kalorisnåla, precis det jag menar, ingen näring.
Inga proteiner, vitaminer och mineraler.
SKRÄP! (t-)Men de h
@Britta: Kokta ägg med skal håller mins ett par dygn i rumstemperatur.
@Karin: Findus, felix, det spelar ingen roll. Deras soppor är inte mat!
Kalorisnåla, precis det jag menar, ingen näring.
Inga proteiner, vitaminer och mineraler.
SKRÄP! (t-)
Men de h
Quote from Elias Engqvist on 17 February 2011, 11:54Ägg håller bättre okokta i rumstemperatur!
Ägg håller bättre okokta i rumstemperatur!