Quote from Catharina Brattlin on 26 January 2012, 12:29"Ge gärna exempel på vad NI anser är "en ordentlig frukost", "en bra lunch" och "en redig middag".
Kan vara så att jag gärna vill att Karin själv ber om exempel. Vill inte pracka på henne mina åsikter. 😉
"Ge gärna exempel på vad NI anser är "en ordentlig frukost", "en bra lunch" och "en redig middag".
Kan vara så att jag gärna vill att Karin själv ber om exempel. Vill inte pracka på henne mina åsikter. 😉
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 12:31Tack för alla svar. Jag tycker att jag blir mätt men sen går jag ändå omkring och tänker på mat och att jag måste äta bra för att orka min träning. Jag vet att allt hänger ihop men jag får liksom inte den sista biten att fungera optimalt. Jag vill få en b
Tack för alla svar. Jag tycker att jag blir mätt men sen går jag ändå omkring och tänker på mat och att jag måste äta bra för att orka min träning. Jag vet att allt hänger ihop men jag får liksom inte den sista biten att fungera optimalt. Jag vill få en b
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 12:34Om du går upp i vikt så kan du bortse från alla som säger att du äter för lite. Att du är trött beror kanske på att du ökat din träningsdos ganska mycket i höst.
Om du går upp i vikt så kan du bortse från alla som säger att du äter för lite. Att du är trött beror kanske på att du ökat din träningsdos ganska mycket i höst.
Quote from Elias Engqvist on 26 January 2012, 12:34Det är ju inte alls säkert att det är maten som är problemet - eller?
Att du känner dig tung i kroppen KAN bero på hur dessa 5 mil i veckan fördelar sig!
Och om du har ordentligt med vila/sover tillräckligt/tar det lugnt med festande etc etcOm jag tex
Det är ju inte alls säkert att det är maten som är problemet - eller?
Att du känner dig tung i kroppen KAN bero på hur dessa 5 mil i veckan fördelar sig!
Och om du har ordentligt med vila/sover tillräckligt/tar det lugnt med festande etc etc
Om jag tex
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 12:35Sylvia: Fast är inte att hon inte äter tillräckligt en åsikt?
Hursomhelst, om det är ok för Karin - jag vill inte kapa hennes tråd för min egen skull - så är åtminstone jag intresserad av vad ni (inte bara Sylvia då) anser vara allt det där ni säger...
Sylvia: Fast är inte att hon inte äter tillräckligt en åsikt?
Hursomhelst, om det är ok för Karin - jag vill inte kapa hennes tråd för min egen skull - så är åtminstone jag intresserad av vad ni (inte bara Sylvia då) anser vara allt det där ni säger...
Quote from Catharina Brattlin on 26 January 2012, 12:40Nej, Jenny, det är ingen åsikt - det är ett faktum. Kör in den maten över en dag i ett kaloriräkningsprogram och ställ det i relation till hur mycket Karin tränar så ser Du det också.
Nej, Jenny, det är ingen åsikt - det är ett faktum. Kör in den maten över en dag i ett kaloriräkningsprogram och ställ det i relation till hur mycket Karin tränar så ser Du det också.
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 12:48Hej!
Träningsdosen har jag inte ökat kraftigt och jag kör varierade pass. Tisdag: distans runt 10km, Torsdag kvalitets pass 8-10km, fredag eller lördag kan det bli ett skaka benen pass 7-10km och söndag är det distans mellan 20-30km.Jag tror att jag gå
Hej!
Träningsdosen har jag inte ökat kraftigt och jag kör varierade pass. Tisdag: distans runt 10km, Torsdag kvalitets pass 8-10km, fredag eller lördag kan det bli ett skaka benen pass 7-10km och söndag är det distans mellan 20-30km.
Jag tror att jag gå
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 12:53beror lite på hur många knäckemackor? Behöver få exakta mängder för att kunna räkna ut det där... Äter hon femtio knäckemackor och trettio chokladkakor äter hon inte för lite, men hon hade kunnat få mer kvalitativa kalorier eller hur man ska säga... Men d
beror lite på hur många knäckemackor? Behöver få exakta mängder för att kunna räkna ut det där... Äter hon femtio knäckemackor och trettio chokladkakor äter hon inte för lite, men hon hade kunnat få mer kvalitativa kalorier eller hur man ska säga... Men d
Quote from Catharina Brattlin on 26 January 2012, 12:58Karin, att Du känner Dig "tung" beror knappast vikten. Energibrist ihop med mycken träning och kanske lite lite vila tror jag är boven i dramat.
Frukosten har lite lite kolhydrater i sig. Protein och fett - fine, men lägg till de två knäckebrödena, som D
Karin, att Du känner Dig "tung" beror knappast vikten. Energibrist ihop med mycken träning och kanske lite lite vila tror jag är boven i dramat.
Frukosten har lite lite kolhydrater i sig. Protein och fett - fine, men lägg till de två knäckebrödena, som D
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 13:02Jag äter två st knåackemackor med tonfisk och kvällen kan det bli två till knåackemackor med ägg, leverpastej och även köttbullar. Jag äter inte alltid knäckemackor till kvällsmat utan det kan också bli laxsoppa, kyckling, lasagne. Det jag skrev var ett e
Jag äter två st knåackemackor med tonfisk och kvällen kan det bli två till knåackemackor med ägg, leverpastej och även köttbullar. Jag äter inte alltid knäckemackor till kvällsmat utan det kan också bli laxsoppa, kyckling, lasagne. Det jag skrev var ett e