Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKostupplägg
You need to log in to create posts and topics.

Karin, om man tittar på din kalender så tycker i alla fall jag det ser ut som du har ökat träningsdosen under hösten. Inte extremt mycket, men i alla fall.

Tack Sylvia.

Jag ska googla lite och prova mig fram. Jag skäms lite för att skriva om detta här så öppet men känner att jag behöver hjälp med upplägget av kosten.

Hej!

Jag har ökat den men inte extremt, men då ser du också att jag inte ökar i tempo utan ligger kvar på samma. Jag förbättras liksom inte : - (

Jag måste hela tiden tänka på att äta så mycket jag bara kan, eftersom jag annars får i mig för lite. (vilket leder till en trötthet som liknar den du beskriver). Jag försöker lösa detta genom att äta mycket olika saker vid varje måltid, eftersom jag då o

Om vikten är stabil har du hittat din balans av kalorier. Möjligen kan du äta lite mer kolhydrater, men du får du dra ner på något annat. Byt ut frukosten mot havregrynsgröt?

Karin, inte ska Du skämmas för det?!

Det är det vi alla på forumet är till för. Att hjälpa varandra om och när det behövs. 🙂

Kalorier är inte allt. Det är kaloriernas innehåll, som spelar roll, tror jag. Äter jag dagsbehovet i godis, choklad, glass el

Håller med Sylvia! Kost är inget att skämmas över att prata om! Jag tycker också det är svårt att få i sig rätt saker i rätt mängd, beroende på hur man känner sig, vad man gör o.s.v....

Jag är långt ifrån någon expert på kost. Men det verkade vara lite lite "lagad" mat. Försök få in någon form av kycklinggryta, köttfärssås eller liknande till middag.

Men jag ska nog inte säga så mycket på den senaste tiden så har jag fått ett extremt su

I dag har jag ätit yoghurt och nu till lunch blev det 1 1/2 tortilla bröd (large) med taco fyllning. Det är väl ok?

Lyckades läsa lite bättre efter det att jag skickade mitt inlägg och ja det verkar mycket bättre 🙂

Det jag reagerade på var det första du skrev... Enklaste sättet att undvika att äta en massa choklad etc. är att inte ha det tillgängligt. Jag har nu för