Quote from Håkan Öhling on 20 August 2007, 22:12Med en dåres envishet - drick ordentligt med vatten i god tid innan (30 min) 😉
Med en dåres envishet - drick ordentligt med vatten i god tid innan (30 min) 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 22:23Blir man törstig har man redan vätskebrist så det är väl en god idé att dricka vid varje kontroll oavsett om man är törstig eller ej? Om inte annat lär vätskan behövas senare.
Blir man törstig har man redan vätskebrist så det är väl en god idé att dricka vid varje kontroll oavsett om man är törstig eller ej? Om inte annat lär vätskan behövas senare.
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 23:06Fast man skall inte dricka för mkt heller
"Amerikanska undersökningar tyder faktiskt på att så kallad hyponatremi (vattenförgiftning) är vanlig bland utövare av extrema sporter. Vid Houston Marathon år 2000 undersökte man de 55 löpare som sökte hjälp fö
Fast man skall inte dricka för mkt heller
"Amerikanska undersökningar tyder faktiskt på att så kallad hyponatremi (vattenförgiftning) är vanlig bland utövare av extrema sporter. Vid Houston Marathon år 2000 undersökte man de 55 löpare som sökte hjälp fö
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 23:19Det är därför man bara ska dricka energidryck på loppen ...enligt mitt tycke iaf...
Det är därför man bara ska dricka energidryck på loppen ...enligt mitt tycke iaf...
Quote from Funbeat user on 21 August 2007, 01:41Aaha, alltid lär man sig något nytt 🙂
Ett glas vatten och ett sportdryck mao 🙂
Aaha, alltid lär man sig något nytt 🙂
Ett glas vatten och ett sportdryck mao 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2007, 09:53Ringde vårdcentralen igår och fick Insider brustabl. oja det verka som om det oroliga i magen la sig, i alla fall för tillfället
Ringde vårdcentralen igår och fick Insider brustabl. oja det verka som om det oroliga i magen la sig, i alla fall för tillfället