Quote from Guest on 27 May 2011, 10:15Vi kan börja med bakgrunden;
Jag har alltid hatat att springa! Att ge sig ut i löparspår och flåsa har alltid känts som otänkbart och jag minns med fasa de tillfällen (läs skolgympan) i livet då man tvingats dra på sig springskor...
Men, så kom det sig
Vi kan börja med bakgrunden;
Jag har alltid hatat att springa! Att ge sig ut i löparspår och flåsa har alltid känts som otänkbart och jag minns med fasa de tillfällen (läs skolgympan) i livet då man tvingats dra på sig springskor...
Men, så kom det sig
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 10:25Jisses! Grattis!
Jisses! Grattis!
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 10:28Härligt Daniel! Vilken bra känsla du förmedlar 😉
Härligt Daniel! Vilken bra känsla du förmedlar 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 10:46PRECIS samma tips som jag fick för ett par år sen. Korta snabba steg, rak hållning, sätt ner foten under kroppen, luta lite framåt och låt gravitationen sköta resten. Det gjorde susen för min löpning då.
Nu springer jag ju minimalistiskt, då är den här lö
PRECIS samma tips som jag fick för ett par år sen. Korta snabba steg, rak hållning, sätt ner foten under kroppen, luta lite framåt och låt gravitationen sköta resten. Det gjorde susen för min löpning då.
Nu springer jag ju minimalistiskt, då är den här lö
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 10:52Härlig och välskriven berättelse - tack för den Daniel!
Härlig och välskriven berättelse - tack för den Daniel!
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 11:03Wow vilken enorm skillnad!
Kul att en justering av löpteknik kan göra såna stora förbättringar, grattis till en väl löpt runda!
Wow vilken enorm skillnad!
Kul att en justering av löpteknik kan göra såna stora förbättringar, grattis till en väl löpt runda!
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 11:10"Varför har ingen berättat det här tidigare???"
Det undrar jag med. När jag gick på högstadiet för en halv evighet sedan minns jag att vår gympa-lärare hade tipsat mig om just detta.
Men grattis! Stort lycka till med tidsjakten! 😀
"Varför har ingen berättat det här tidigare???"
Det undrar jag med. När jag gick på högstadiet för en halv evighet sedan minns jag att vår gympa-lärare hade tipsat mig om just detta.
Men grattis! Stort lycka till med tidsjakten! 😀
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 11:10Kul att du delade med dig Daniel. Ska vid tillfälle testa!
Kul att du delade med dig Daniel. Ska vid tillfälle testa!
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 11:24Var tvungen kolla min kalender. 2007-08-31 noterades kort "Kanontid med ny löpteknik" efter min vanliga Brunnsvikenrunda. Jag har aldrig bytt tillbaka, om man säger så... 🙂
Var tvungen kolla min kalender. 2007-08-31 noterades kort "Kanontid med ny löpteknik" efter min vanliga Brunnsvikenrunda. Jag har aldrig bytt tillbaka, om man säger så... 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 12:41Grymt tips. Jag är också långsam och laborerar lite med löpsteget. Ska genast testa detta. Alltid skönt att tro på mirakelfixar!
Grymt tips. Jag är också långsam och laborerar lite med löpsteget. Ska genast testa detta. Alltid skönt att tro på mirakelfixar!