Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 08:59Ha-ha Jan-Erik, så klockrent beskrivet! 🙂
Ha-ha Jan-Erik, så klockrent beskrivet! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 10:26Efter och under lopp när jag är riktigt sliten så funderar man ju vad man håller på med. Tur att "minnet" är kort. Att ha tävlingar som mål underlättar verkligen träningen.
Jag är oftast en K, men om jag bara sprang det som var kul så blev det bara halvh
Efter och under lopp när jag är riktigt sliten så funderar man ju vad man håller på med. Tur att "minnet" är kort. Att ha tävlingar som mål underlättar verkligen träningen.
Jag är oftast en K, men om jag bara sprang det som var kul så blev det bara halvh
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 11:55Det var svårt, jag vill ha en kategori till. Tycker det är kul när jag är ute och springer vad det än är för väder.
Men att komma iväg ut, det är segt. Då är det dötrist. Men som sagt bara jag kommer iväg ut så trivs jag.
Det var svårt, jag vill ha en kategori till. Tycker det är kul när jag är ute och springer vad det än är för väder.
Men att komma iväg ut, det är segt. Då är det dötrist. Men som sagt bara jag kommer iväg ut så trivs jag.
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 11:57Det är självklart fritt fram att bilda egna kategorier. IRKOFILT tycker jag var en underbar beteckning. (t+)
K betyder alltså kul och IK betyder inte kul, för den som undrar.
Intressant att läsa era svar.
Det är självklart fritt fram att bilda egna kategorier. IRKOFILT tycker jag var en underbar beteckning. (t+)
K betyder alltså kul och IK betyder inte kul, för den som undrar.
Intressant att läsa era svar.
Quote from Olof Robertson on 12 October 2008, 11:58Solklart IK 🙂 Med några få undantag då och då.
Solklart IK 🙂 Med några få undantag då och då.
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 11:58Hej,
Är typ K, till min förvåning... Men om det är segt att komma ut, kolla om du har nån tid på dygnet när det går lite lättare. Själv är jag benhård anhängare av lustprincipen. Visst är det bra med självdisciplin, men mina bästa löppass har jag när jag
Hej,
Är typ K, till min förvåning... Men om det är segt att komma ut, kolla om du har nån tid på dygnet när det går lite lättare. Själv är jag benhård anhängare av lustprincipen. Visst är det bra med självdisciplin, men mina bästa löppass har jag när jag
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 12:59Ingemari jag gillar inte att springa, jag gå heldre,för när jag springer ser jag ut som en pingvin och som en klumpfot ,jag har inga reflexer i benen,koordinationsvårigheter
Ingemari jag gillar inte att springa, jag gå heldre,för när jag springer ser jag ut som en pingvin och som en klumpfot ,jag har inga reflexer i benen,koordinationsvårigheter
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 13:46Jag är oxå en K. Ska snart ge mig iväg på en runda i höstsolen:D!
Jag är oxå en K. Ska snart ge mig iväg på en runda i höstsolen:D!
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 13:47Idag var jag nog en IK, fast med tillägget inte tycka så mycket om det efteråt heller. Ingen bra form helt enkelt. Men det är ovanligt!
Idag var jag nog en IK, fast med tillägget inte tycka så mycket om det efteråt heller. Ingen bra form helt enkelt. Men det är ovanligt!
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 14:05Är en klockren K.
K som i Kinkig om jag inte får springa 😉
Är en klockren K.
K som i Kinkig om jag inte får springa 😉