Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 10:25Tack Jan och Jim. Detta bådar gott inför Stockholm Marathon, eftersom jag är relativt uthållig nu.
Tack Jan och Jim. Detta bådar gott inför Stockholm Marathon, eftersom jag är relativt uthållig nu.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 10:58Jim, grattis själv till pb och speciellt till en berömvärt jämn tempokurva från start till mål. Sånt ger en guldstjärna.
Jim, grattis själv till pb och speciellt till en berömvärt jämn tempokurva från start till mål. Sånt ger en guldstjärna.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 11:05Förresten så blev jag slagen av Peter med 13 sekunder på nettotiden. Det känns lite tungt men mildras lite när jag kör tiderna i en age-grading-kalkyl. Så jag får åberopa ålderövertaget som förklaring.
/Micke (känd för sina dåliga ursäkter)
Förresten så blev jag slagen av Peter med 13 sekunder på nettotiden. Det känns lite tungt men mildras lite när jag kör tiderna i en age-grading-kalkyl. Så jag får åberopa ålderövertaget som förklaring.
/Micke (känd för sina dåliga ursäkter)
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:16Micke, du stod 13 sek framför mej i startfållan, det var ju bara det 🙂
Micke, du stod 13 sek framför mej i startfållan, det var ju bara det 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 17:23Det var riktigt kul! kan inte komma på nåt att klaga på... så jag ser redan fram emot nästa år!
Det var riktigt kul! kan inte komma på nåt att klaga på... så jag ser redan fram emot nästa år!
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 18:49Ja,jag förstår att det har med startpositionen att göra. Ibland undrar man varför alla vill stå så långt fram som möjligt?!
Ja,jag förstår att det har med startpositionen att göra. Ibland undrar man varför alla vill stå så långt fram som möjligt?!
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 18:51Tex. för att resultatlistan, just nu, sorteras efter bruttotid 🙁
Tex. för att resultatlistan, just nu, sorteras efter bruttotid 🙁
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 20:05I år var jag bara publik/påhejare men nästa år hoppas jag va med på riktigt igen
I år var jag bara publik/påhejare men nästa år hoppas jag va med på riktigt igen
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 20:24Tack Micke! Ja det är alltid lite extra kul om man lyckas att springa jämnt och med negativ split.
Tack Micke! Ja det är alltid lite extra kul om man lyckas att springa jämnt och med negativ split.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 21:56Bruttotid skall gälla i alla sanktionerade lopp, även om vissa tycks hålla slappt på det. Nettotiden ska bara ses som en extraservice till oss löpare.
http://www.friidrott.se/alltom/regler/regler2.aspx
"Observera dock att det officiella resultatet (slutt
Bruttotid skall gälla i alla sanktionerade lopp, även om vissa tycks hålla slappt på det. Nettotiden ska bara ses som en extraservice till oss löpare.
http://www.friidrott.se/alltom/regler/regler2.aspx
"Observera dock att det officiella resultatet (slutt