Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 11:00Jodå, hon har jag läst om men i norden gällde varken romersk eller grekisk rätt.
Vikingarna hade arvsrätt till bägge könen och med kristendomen försvann arvsrätten för XX. Det var bättre för kyrkan att styra upp den verksamheten också.
Munkar o nunnor är
Jodå, hon har jag läst om men i norden gällde varken romersk eller grekisk rätt.
Vikingarna hade arvsrätt till bägge könen och med kristendomen försvann arvsrätten för XX. Det var bättre för kyrkan att styra upp den verksamheten också.
Munkar o nunnor är
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 11:28AT
hämtade detta från Sveriges unga muslimer sajt"Enligt de islamiska klädreglerna ska muslimska kvinnor täcka hela kroppen, utom ansiktet och händerna (enligt vissa lärda kan de även visa fötterna), när de ber de fem dagliga bönerna (salah), även om de
AT
hämtade detta från Sveriges unga muslimer sajt
"Enligt de islamiska klädreglerna ska muslimska kvinnor täcka hela kroppen, utom ansiktet och händerna (enligt vissa lärda kan de även visa fötterna), när de ber de fem dagliga bönerna (salah), även om de
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 13:14I vissa länder stenas ju kvinnor som blivit våldtagna och i ytterligare länder är det fortfarande kvinnans fel, så jag tvivlar på att vi har någon bra statistik eller något belägg för att klädseln skulle skydda ett skvatt.
Vilken kvinna skulle i den situa
I vissa länder stenas ju kvinnor som blivit våldtagna och i ytterligare länder är det fortfarande kvinnans fel, så jag tvivlar på att vi har någon bra statistik eller något belägg för att klädseln skulle skydda ett skvatt.
Vilken kvinna skulle i den situa
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 18:53Ni skriver om Lolita-klädsel....? Vad jag kommer ihåg av den filmen så var det väl inge speciellt med den unga tjejens kläder?????...Begynnande Altzheimer ...??!!
Är det kanske filmen Baby-Doll..(Eller vad den nu hette...) som man förvecklat sig i....vet
Ni skriver om Lolita-klädsel....? Vad jag kommer ihåg av den filmen så var det väl inge speciellt med den unga tjejens kläder?????...Begynnande Altzheimer ...??!!
Är det kanske filmen Baby-Doll..(Eller vad den nu hette...) som man förvecklat sig i....vet
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 13:50Lolitastilen finns i flera varianter, dne jag sett som ser avgjort roligast/coolast ut är gothic lolita, vampyrstil i flickbokstappning ungefär, eller tänk er filmen "Syskonen Baudelaires olycksaliga liv", någon slags flickklänningar från 1860-1905, vikto
Lolitastilen finns i flera varianter, dne jag sett som ser avgjort roligast/coolast ut är gothic lolita, vampyrstil i flickbokstappning ungefär, eller tänk er filmen "Syskonen Baudelaires olycksaliga liv", någon slags flickklänningar från 1860-1905, vikto
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 14:46Att våldtäkter aldrig skulle ha sexuella motiv tror jag definitivt är felaktigt. Våldtäkter som styrs helt och hållet av maktbegär och/eller hat finns förstås, och är möjligen också den vanligaste sorten (det har jag själv ingen aning om dock). Men att sä
Att våldtäkter aldrig skulle ha sexuella motiv tror jag definitivt är felaktigt. Våldtäkter som styrs helt och hållet av maktbegär och/eller hat finns förstås, och är möjligen också den vanligaste sorten (det har jag själv ingen aning om dock). Men att sä
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 17:39Hej
Jag vill inte verka dryg men Man kan göra en del för att inte bli våldtagen när man är ute.
* SKRIK!!! påkalla uppmärksamhet. Sluta inte att skrika!!!
* SPARKA!!! riktade sparkar, mot skrevet
* SVÄR!!! det fulaste du kan.
* BIT!!!
* TA ETT STADIGT TAG
Hej
Jag vill inte verka dryg men Man kan göra en del för att inte bli våldtagen när man är ute.
* SKRIK!!! påkalla uppmärksamhet. Sluta inte att skrika!!!
* SPARKA!!! riktade sparkar, mot skrevet
* SVÄR!!! det fulaste du kan.
* BIT!!!
* TA ETT STADIGT TAG
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 19:20Jag har funderat någon gång på det där med våldtäktsprevention. Vore det inte, förutsatt att man lyckas ha sinnesnärvaron nog att förmedla det på ett trovärdigt sätt, effektivt att vid ett överfall låta förövraren förstå att man själv är HIV-smittad?
Jag har funderat någon gång på det där med våldtäktsprevention. Vore det inte, förutsatt att man lyckas ha sinnesnärvaron nog att förmedla det på ett trovärdigt sätt, effektivt att vid ett överfall låta förövraren förstå att man själv är HIV-smittad?
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 10:32Det skojade någon om, "Oh va kul, det är ingen som vill ha sex när man har HIV!"
Förmodligen skulle våldtäckaren komma av sig i det läget?
En bitsk tjej jag tjänar föreslog "är den inte större?" mot blottare, men någon annan menade att det snarare kunde m
Det skojade någon om, "Oh va kul, det är ingen som vill ha sex när man har HIV!"
Förmodligen skulle våldtäckaren komma av sig i det läget?
En bitsk tjej jag tjänar föreslog "är den inte större?" mot blottare, men någon annan menade att det snarare kunde m
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 11:04Förutom det grodan sa så är halsen och ögonen känsliga. Tryck fingrar och naglar i ögonen. Slå, slit och riv där det gör ont.
Förutom det grodan sa så är halsen och ögonen känsliga. Tryck fingrar och naglar i ögonen. Slå, slit och riv där det gör ont.