Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 10:14Lingling: Om jag visste att jag inte skulle dö samt slapp efterföljande biverkningar skulle jag välja att göra ett nytt cancerår trots all smärta pga jobbiga operationer och cellgifter framför att göra om lumpen.
Annars skulle jag fega och välja lumpen t
Lingling: Om jag visste att jag inte skulle dö samt slapp efterföljande biverkningar skulle jag välja att göra ett nytt cancerår trots all smärta pga jobbiga operationer och cellgifter framför att göra om lumpen.
Annars skulle jag fega och välja lumpen t
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 10:49Utan osäkerheten så vore det inte samma år igen, eller hur?
Sedan är det väldigt sällan man själv bestämmer att man ska ha tråkigt, då brukar det kallas vila eller något annat mer positivt.
Utan osäkerheten så vore det inte samma år igen, eller hur?
Sedan är det väldigt sällan man själv bestämmer att man ska ha tråkigt, då brukar det kallas vila eller något annat mer positivt.
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 11:17Hur ofta har du haft tråkigt 12 månader i sträck utan möjlighet att kunna göra något åt saken? Att ha tråkigt kan stimulera kreativitet, dock inte i lumpen - där skulle man bara lyda order utan att tänka själv. Hjärndött var ordet.
Ebba Grön har definitv
Hur ofta har du haft tråkigt 12 månader i sträck utan möjlighet att kunna göra något åt saken? Att ha tråkigt kan stimulera kreativitet, dock inte i lumpen - där skulle man bara lyda order utan att tänka själv. Hjärndött var ordet.
Ebba Grön har definitv
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 15:12För att dra tillbaka debatten om relationen mellan kvinnors klädsel och överfall, så undrar jag om en hel kultur som grundar kvinnors täckta klädsel på ursäkten att det skyddar kvinnorna mot mäns översexualitet är ute och cyklar?
😉
För att dra tillbaka debatten om relationen mellan kvinnors klädsel och överfall, så undrar jag om en hel kultur som grundar kvinnors täckta klädsel på ursäkten att det skyddar kvinnorna mot mäns översexualitet är ute och cyklar?
😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 15:18Frågar du mig så är svaret JA
Frågar du mig så är svaret JA
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 20:26Ja det är väl VISSA mäns ÖVERSEXUALITET som är ute å cyklar..!
Ja den här saken är ju alltid så djävla tråkig för oss killar att höra...men det är ju verkligheten å ingen forskning eller försök har gjorts att utifrån data från dömda förövare kunna snappa
Ja det är väl VISSA mäns ÖVERSEXUALITET som är ute å cyklar..!
Ja den här saken är ju alltid så djävla tråkig för oss killar att höra...men det är ju verkligheten å ingen forskning eller försök har gjorts att utifrån data från dömda förövare kunna snappa
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 21:49Jag minns ngt jag hittade på nätet om burkor och dok och liknande täckande klädsel: Såklart finns det män som tänder på sånt också, det man inte ser är ju mkt mer spännande.
Knepiga är vad man menar med utmanande. Det finns en japansk stil som kallas Lol
Jag minns ngt jag hittade på nätet om burkor och dok och liknande täckande klädsel: Såklart finns det män som tänder på sånt också, det man inte ser är ju mkt mer spännande.
Knepiga är vad man menar med utmanande. Det finns en japansk stil som kallas Lol
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 09:41Det är lite olyckligt att namnet associerar till Nabukov, eftersom han definitivt är ute efter att diskutera ung sexualitet och ligger på (eller enligt vissa över) gränsen för vad som är okej.
Det är lite olyckligt att namnet associerar till Nabukov, eftersom han definitivt är ute efter att diskutera ung sexualitet och ligger på (eller enligt vissa över) gränsen för vad som är okej.
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 11:22Jo jag vet, Boken och filmerna "Lolita" är ju minst sagt omdiskuterade.
Jo jag vet, Boken och filmerna "Lolita" är ju minst sagt omdiskuterade.
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 21:21Våldtäkt handlar inte om "översexualitet", det handlar om något helt annat än sexualitet: makten över en annan människa, alternativt om ett hat mot grupper av människor (exempelvis kvinnor).
Våldtäkt handlar inte om "översexualitet", det handlar om något helt annat än sexualitet: makten över en annan människa, alternativt om ett hat mot grupper av människor (exempelvis kvinnor).