Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 17:57Ett lämpligt straff för en våldtäktsman är att binda fast personen naken ute på en myr och låta myggen bita obehindrat.
Ett lämpligt straff för en våldtäktsman är att binda fast personen naken ute på en myr och låta myggen bita obehindrat.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 18:50Nja, jag är i och för sig inte rädd för män, Håkan, men jag förstår vad du menar. Ja, det är för jäkligt att det ska vara på det här sättet. :@
Kan meddela att jag sprang i Gammlia idag igen och att det kändes mycket bättre. Det kändes som om jag sprang
Nja, jag är i och för sig inte rädd för män, Håkan, men jag förstår vad du menar. Ja, det är för jäkligt att det ska vara på det här sättet. :@
Kan meddela att jag sprang i Gammlia idag igen och att det kändes mycket bättre. Det kändes som om jag sprang
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:52Lingling: Självklart ska man låta 8-åriga barn vara ute ensamma. Jag anser att vi bara gör barnen en otjänst om vi lär dem att vara rädda.
Lingling: Självklart ska man låta 8-åriga barn vara ute ensamma. Jag anser att vi bara gör barnen en otjänst om vi lär dem att vara rädda.
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 20:04Lingling - Jag tycker man ska göra lumpen om man kan men tror faktiskt det är billigare att ta sitt körkort själv än att göra det i samband med 15 månader på hälften av kumlafångarnas ersättning.
Lingling - Jag tycker man ska göra lumpen om man kan men tror faktiskt det är billigare att ta sitt körkort själv än att göra det i samband med 15 månader på hälften av kumlafångarnas ersättning.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 12:23Tja, vad kostar ett lastbilskort?
Far min hade behörighet för allt från motorcykel till lastbil. Maken får köra lastbil.
(Iaf i tider av arbetslöshet så, få kost och logi och stundtals diverse användbar utbildning ... ) Andra jag vet har fått attraktiva u
Tja, vad kostar ett lastbilskort?
Far min hade behörighet för allt från motorcykel till lastbil. Maken får köra lastbil.
(Iaf i tider av arbetslöshet så, få kost och logi och stundtals diverse användbar utbildning ... ) Andra jag vet har fått attraktiva u
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 13:21Vi lärde oss att rykta och mocka.
Vi lärde oss att rykta och mocka.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 13:36Ja allt är väl inte lika användbart, eller hur kul man tycker det är, antar att du inte tänkte bli hovslagare eller jobba på stall. Somliga tjejer (och killar med) skulle väl iofs betala för att få jobba med hästar i ett år 😉
Ja allt är väl inte lika användbart, eller hur kul man tycker det är, antar att du inte tänkte bli hovslagare eller jobba på stall. Somliga tjejer (och killar med) skulle väl iofs betala för att få jobba med hästar i ett år 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 13:43Lumpen var det tråkigaste och onödigaste året i mitt liv. Lärde mig inget som helst av intresse eller nytta (var plutonsbefäl). Det var faktiskt intressantare att ha cancer.
Lumpen var det tråkigaste och onödigaste året i mitt liv. Lärde mig inget som helst av intresse eller nytta (var plutonsbefäl). Det var faktiskt intressantare att ha cancer.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 13:46🙂
Fast vilket skulle du välja att göra om?
Att ha tråkigt är ibland underskattat 😉
🙂
Fast vilket skulle du välja att göra om?
Att ha tråkigt är ibland underskattat 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 17:01Att någon annan ska bestämma att man ska ha tråkigt är överskattat.
Att någon annan ska bestämma att man ska ha tråkigt är överskattat.