Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 22:22Jag började springa för ca3 år sedan nu är jag 46år. Jag gjorde nybörjarfel som var ganska vanligt sprang snabbt så långt jag kunde flåsade maximalt sprang en bit till osv. inget att rekomendera I dag finns det så många bra program att starta med gå-jogg.
Jag började springa för ca3 år sedan nu är jag 46år. Jag gjorde nybörjarfel som var ganska vanligt sprang snabbt så långt jag kunde flåsade maximalt sprang en bit till osv. inget att rekomendera I dag finns det så många bra program att starta med gå-jogg.
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 02:04Ingela- det är precis så jag känner med hastigheten. Det går så förtvivlat sakta ibland att en tre-åring som kikar efter sniglar och pinnar lätt går om mig 😉
Men jag vill bli uthållig, jag vill kunna springa lång och tänker att hastigheten får jag jobba
Ingela- det är precis så jag känner med hastigheten. Det går så förtvivlat sakta ibland att en tre-åring som kikar efter sniglar och pinnar lätt går om mig 😉
Men jag vill bli uthållig, jag vill kunna springa lång och tänker att hastigheten får jag jobba
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 07:33Det här inlägget, Mia, är som att jag har skrivit det.
Jag är inte uppe i mil/timme men jobbar på det.
Saken hör till att jag har en del övervikt och jag tror inte jag kan bliSprang vårruset förrigår, målet var att springa hela rundan och det lyckade
Det här inlägget, Mia, är som att jag har skrivit det.
Jag är inte uppe i mil/timme men jobbar på det.
Saken hör till att jag har en del övervikt och jag tror inte jag kan bli
Sprang vårruset förrigår, målet var att springa hela rundan och det lyckade
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 10:05Det tycks som att man behöver träna minst 3ggr i veckan om det ska ge bra utveckling efter vad jag läst på olika idrotter. Men ska jag hålla mej till en idrott då tröttnar jag.
Som sagt variera eran träning det ger effekt oavsätt idrott man blir bra på d
Det tycks som att man behöver träna minst 3ggr i veckan om det ska ge bra utveckling efter vad jag läst på olika idrotter. Men ska jag hålla mej till en idrott då tröttnar jag.
Som sagt variera eran träning det ger effekt oavsätt idrott man blir bra på d
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 10:18Jag är 44 år och har sprungit hela mitt liv, mer eller mindre, och är således ej någon nybörjare. Jag bloggar inte heller, för det skulle mest bara stå "härlig löprunda 13 km"... Inte så skojigt och inspirerande i längden!
Jag har i alla år sprungit lång
Jag är 44 år och har sprungit hela mitt liv, mer eller mindre, och är således ej någon nybörjare. Jag bloggar inte heller, för det skulle mest bara stå "härlig löprunda 13 km"... Inte så skojigt och inspirerande i längden!
Jag har i alla år sprungit lång