Quote from Bjarne Lewin on 6 May 2012, 10:36Jag började springa 2007 och var då 44 år. Jag har inte tyckt att det är helt enkelt men det är till stor del mitt eget fel 🙂 Är man så dum att man blandar in en massa andra sporter så blir det mer komplicerat men också roligare. 😀
Jag har hunnigt med
Jag började springa 2007 och var då 44 år. Jag har inte tyckt att det är helt enkelt men det är till stor del mitt eget fel 🙂 Är man så dum att man blandar in en massa andra sporter så blir det mer komplicerat men också roligare. 😀
Jag har hunnigt med
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 01:55Så glad jag blir av att läsa om alla oss!
I lördags morse ringde klockan 0600 och 1 timme senare träffade jag 17 andra som bildar en löpgrupp här i södra Adelaide 😉 Det var allt ifrån en kraftigt överviktig tjej i min ålder som gick 5 km- slingan till
Så glad jag blir av att läsa om alla oss!
I lördags morse ringde klockan 0600 och 1 timme senare träffade jag 17 andra som bildar en löpgrupp här i södra Adelaide 😉 Det var allt ifrån en kraftigt överviktig tjej i min ålder som gick 5 km- slingan till
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 05:52Trevlig tråd det här.
Till frågan: Jag gissar att du uppskattar den sociala gemenskapen och draghjälpen. Har du hittat en löpargrupp som du trivs med så satsa på den. Gå dit och kör passet lugnt. Loppen ska du väl ändå i första hand bara ta dig runt. Det
Trevlig tråd det här.
Till frågan: Jag gissar att du uppskattar den sociala gemenskapen och draghjälpen. Har du hittat en löpargrupp som du trivs med så satsa på den. Gå dit och kör passet lugnt. Loppen ska du väl ändå i första hand bara ta dig runt. Det
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 06:48Här skulle var varmt rekommendera att lyssna på Mikael "Mikaela" F. Han kan sin sak, har åldern inne och har dessutom gjort fin-fina resultat på Tjejmilen. 🙂
Här skulle var varmt rekommendera att lyssna på Mikael "Mikaela" F. Han kan sin sak, har åldern inne och har dessutom gjort fin-fina resultat på Tjejmilen. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 06:56Mia, var försiktigt! Ta 2 vilodagar mellan varje löppass. Använd övriga dagar till alternativ träning: styrketräning, core, stretching och annan konditionsträning såsom cykling, spinning, indoorwalking. Hör med någon erfaren person som bor nära dig vad so
Mia, var försiktigt! Ta 2 vilodagar mellan varje löppass. Använd övriga dagar till alternativ träning: styrketräning, core, stretching och annan konditionsträning såsom cykling, spinning, indoorwalking. Hör med någon erfaren person som bor nära dig vad so
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 09:48Och det verkar finnas en framtid för oss också! http://www.genus.se/meromgenus/genusflodet/genusflodetdetalj//karringar-som-simmar-mot-strommen.cid1078057
Och det verkar finnas en framtid för oss också! http://www.genus.se/meromgenus/genusflodet/genusflodetdetalj//karringar-som-simmar-mot-strommen.cid1078057
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 22:57(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 23:25Är 51 år och började springa för ca 6 år sedan. Löpningen var och är mitt "lyckopiller". Den har hjälpt mig att få stunder av ljus efter min dotters död. Den såg till att jag inte rasade ihop när jag fick cancer.
På lördag springer jag mitt femte Götebor
Är 51 år och började springa för ca 6 år sedan. Löpningen var och är mitt "lyckopiller". Den har hjälpt mig att få stunder av ljus efter min dotters död. Den såg till att jag inte rasade ihop när jag fick cancer.
På lördag springer jag mitt femte Götebor
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 07:13Christel - kvinnor som du verkligen inspirerar! Må gott & vi ses på sthlms & OS maran.
Christel - kvinnor som du verkligen inspirerar! Må gott & vi ses på sthlms & OS maran.
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 20:08Tack för ett fint inlägg Christel....sorg å glädje å titta framåt i livet. NYC-Marathon är nummer ett så den behöver du inte kuta igen. Jag kommer som du att kuta både Stockholms Marathon samt Jubileumsmaran....kutar som farthållare för 5:00-gruppen å kom
Tack för ett fint inlägg Christel....sorg å glädje å titta framåt i livet. NYC-Marathon är nummer ett så den behöver du inte kuta igen. Jag kommer som du att kuta både Stockholms Marathon samt Jubileumsmaran....kutar som farthållare för 5:00-gruppen å kom