Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag började springa 2007 och var då 44 år. Jag har inte tyckt att det är helt enkelt men det är till stor del mitt eget fel 🙂 Är man så dum att man blandar in en massa andra sporter så blir det mer komplicerat men också roligare. 😀

Jag har hunnigt med

Så glad jag blir av att läsa om alla oss!
I lördags morse ringde klockan 0600 och 1 timme senare träffade jag 17 andra som bildar en löpgrupp här i södra Adelaide 😉 Det var allt ifrån en kraftigt överviktig tjej i min ålder som gick 5 km- slingan till

Trevlig tråd det här.

Till frågan: Jag gissar att du uppskattar den sociala gemenskapen och draghjälpen. Har du hittat en löpargrupp som du trivs med så satsa på den. Gå dit och kör passet lugnt. Loppen ska du väl ändå i första hand bara ta dig runt. Det

Här skulle var varmt rekommendera att lyssna på Mikael "Mikaela" F. Han kan sin sak, har åldern inne och har dessutom gjort fin-fina resultat på Tjejmilen. 🙂

Mia, var försiktigt! Ta 2 vilodagar mellan varje löppass. Använd övriga dagar till alternativ träning: styrketräning, core, stretching och annan konditionsträning såsom cykling, spinning, indoorwalking. Hör med någon erfaren person som bor nära dig vad so

Och det verkar finnas en framtid för oss också! http://www.genus.se/meromgenus/genusflodet/genusflodetdetalj//karringar-som-simmar-mot-strommen.cid1078057

(t+)

Är 51 år och började springa för ca 6 år sedan. Löpningen var och är mitt "lyckopiller". Den har hjälpt mig att få stunder av ljus efter min dotters död. Den såg till att jag inte rasade ihop när jag fick cancer.
På lördag springer jag mitt femte Götebor

Christel - kvinnor som du verkligen inspirerar! Må gott & vi ses på sthlms & OS maran.

Tack för ett fint inlägg Christel....sorg å glädje å titta framåt i livet. NYC-Marathon är nummer ett så den behöver du inte kuta igen. Jag kommer som du att kuta både Stockholms Marathon samt Jubileumsmaran....kutar som farthållare för 5:00-gruppen å kom