Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack Marie för att du gjorde mig uppmärksam på detta nybörjarschema. Det är upplagt på nätet nu så jag har varit inne och kollat. Det ser ut att passa mig mycket bättre.
Jag har dock lärt mig att jag mår bäst av att köra mitt eget race. Jag läser alla sc

Otroligt rolig tråd att läsa å följa..Vilka fantastiska tjejer vi har i vårt underbara avlånga land det visste jag ju förut liksom...men i den här tråden så är det ju inte bara cementerat utan även på ett fantastiskt sätt även rekommenderat å entusiasmera

Jag tog mina första löpsteg hösten 2007, då var jag 43 år. De första veckorna var otroligt jobbiga - jag orkade inte springa mer än någon minut i gången ... sen ökade jag så småningom till två minuter, tre minuter osv.

Eftersom jag är en envis människa (

Wow! Härlig läsning Yvonne. 🙂

..ni ger sååå mycket motivation 🙂

...jag var nära att ge upp efter gårdagens låångsamma Testpass som jag hoppades skulle ligga närmare 30 min på 5km och inte 39min 🙁 ....

Men jag ger inte upp!! Jag fortsätter (#) ....

...Härligt!

När jag läser allas era inlägg här inser jag att det jag HAR gjort* (som lätt medelålders) inte alls är kattskit och nu ska jag banne mig (som något svårare medelålders) komma igång igen så att jag som gravt medelålders kommer att vara i mitt livs bästa f

Heja Lena!
... visst är det skönt när vi som är lite äldre kan inspirera varandra!

Några år på nacken - javisst - men fortfarande kan vi! 😀

Vilken inspirerande tråd! Jag började löpträna i februari och har följt iForms program från nybörjare till 5 km. Inne på näst sista veckan och ska förhoppningsvis ta mig runt mina första 5 km i nästa vecka. Sedan blir det fortsättning mot 10 km. Just nu ä

Håller med, det här var bland de mest inspirerande trådarna på länge. 🙂

Jag glömde berätta att jag också gett mig tusan på att jag ska lära mig crawla. Har inte tagit ett crawlsimtag tidigare i hela mitt liv och det är svårt. Men vad tusan, skam den so

Så synd Kristina att vi inte bor närmare varandra - jag är nämligen gammal tävlingssimmare, utbildad simtränare och simlärare ... jag skulle gärna lära dig crawla om det bara vore praktiskt möjligt! 🙂