Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 17:45(prövade lägga in en länk till ett gammalt blogginlägg om min resa från 100 meter till 100 kilometer, men länken fungerade inte längre...) 🙁
(prövade lägga in en länk till ett gammalt blogginlägg om min resa från 100 meter till 100 kilometer, men länken fungerade inte längre...) 🙁
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 17:57Attans Yvonne, det hade ju varit smutt... 🙂
Attans Yvonne, det hade ju varit smutt... 🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 18:36Hade gärna hängt på, skulle vilja lära mig crawla men har också problem med en tämligen stel axel så det kanske vore att önska för mycket...
Hade gärna hängt på, skulle vilja lära mig crawla men har också problem med en tämligen stel axel så det kanske vore att önska för mycket...
Quote from Catharina Brattlin on 5 May 2012, 19:08Kul att läsa om alla! 🙂
Och, kul att Du har börjat simma Kristina! Jag simmar också som alternativ till all löpning och trivs bra med det, men jag simmar nästan bara bröstsim numera. Jag får så ont i min axelskada när jag försöker crawla.
Kul att läsa om alla! 🙂
Och, kul att Du har börjat simma Kristina! Jag simmar också som alternativ till all löpning och trivs bra med det, men jag simmar nästan bara bröstsim numera. Jag får så ont i min axelskada när jag försöker crawla.
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 19:41Okidoki....nu har jag tre tjejer som jag hejar på...Alshammar, Fia-Lotta å Yvonne....Ta er nu bara inte för myche vatten över hufvudet...!!??
Okidoki....nu har jag tre tjejer som jag hejar på...Alshammar, Fia-Lotta å Yvonne....Ta er nu bara inte för myche vatten över hufvudet...!!??
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 20:29Man är liksom mer under vattnet när man crawlar - så risken finns... 😮
Man är liksom mer under vattnet när man crawlar - så risken finns... 😮
Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 22:33..otroligt inspirerande...har gått från nybörjare till 5km med iform träningsupplägg...nu är jag inne på 1mil med Fitness Magazine...jättekul 🙂
@Kristina, det finns Crawl kurser för vuxna utan tidigare kunskaper på de flesta badhus. Jag gick en för ett
..otroligt inspirerande...har gått från nybörjare till 5km med iform träningsupplägg...nu är jag inne på 1mil med Fitness Magazine...jättekul 🙂
@Kristina, det finns Crawl kurser för vuxna utan tidigare kunskaper på de flesta badhus. Jag gick en för ett
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 07:39Här är en till som började springa i samband med 40-årsstrecket. Kommer fortfarande ihåg hur stolt jag var när jag lyckades springa fem kilometer utan att gå första gången. Men precis som flera andra här i tråden har jag svårt att nöja mig, så nu satsar j
Här är en till som började springa i samband med 40-årsstrecket. Kommer fortfarande ihåg hur stolt jag var när jag lyckades springa fem kilometer utan att gå första gången. Men precis som flera andra här i tråden har jag svårt att nöja mig, så nu satsar j
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 07:39Ja jag har spanat in en intensivkurs på min lokala simhall i augusti. 10 dagar under två veckor, 1 tim/dag. 🙂
Ja jag har spanat in en intensivkurs på min lokala simhall i augusti. 10 dagar under två veckor, 1 tim/dag. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 08:06Ojoj många nya inlägg i den här fina tråden på 2 dagar 🙂
Jag funderar också på att börja simma, men just nu är det ganska stressigt med examensarbete så det får vänta till efter sommar.
Imorgon ska jag springa VårRuset i Halmstad. Känner mig pirrig i
Ojoj många nya inlägg i den här fina tråden på 2 dagar 🙂
Jag funderar också på att börja simma, men just nu är det ganska stressigt med examensarbete så det får vänta till efter sommar.
Imorgon ska jag springa VårRuset i Halmstad. Känner mig pirrig i