Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 10:23Japp, det är ett väldigt bra ställe för sociallöpbandslöpning. 🙂
Japp, det är ett väldigt bra ställe för sociallöpbandslöpning. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 10:27Jo, jag förstår hur det går till i praxis... men vad hände med självplågeri och snor i skägget (jaja, om man HAR skägg)?
För all del, nu får jag också en liten, elak lust att springa ett marathon på löpband bara för att visa att det går... men njae, det
Jo, jag förstår hur det går till i praxis... men vad hände med självplågeri och snor i skägget (jaja, om man HAR skägg)?
För all del, nu får jag också en liten, elak lust att springa ett marathon på löpband bara för att visa att det går... men njae, det
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 10:34Löpband??
Kan löpningen bli roligare än när man får dra på sig hela stället med vintertajts, löpjacka, mössa & vantar och ge sig ut i snöfallet/snömodden och kämpa lite?
Jag älskar vinterlöpning, oavsett väder. Det ger betydligt bättre pannbensträning än
Löpband??
Kan löpningen bli roligare än när man får dra på sig hela stället med vintertajts, löpjacka, mössa & vantar och ge sig ut i snöfallet/snömodden och kämpa lite?
Jag älskar vinterlöpning, oavsett väder. Det ger betydligt bättre pannbensträning än
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 10:52Löpbandsträning är bra komplement till att springa utomhus. Om man tycker att 80 minuter känns långt så kan det kanske hjälpa att tänka på Stefan Lindvall som har svenska inofficiella rekordet på 24 timmar löpband (181 km) och på Hasse Byrén som har 48-ti
Löpbandsträning är bra komplement till att springa utomhus. Om man tycker att 80 minuter känns långt så kan det kanske hjälpa att tänka på Stefan Lindvall som har svenska inofficiella rekordet på 24 timmar löpband (181 km) och på Hasse Byrén som har 48-ti
Quote from Catharina Brattlin on 22 October 2010, 10:58Jag är grymt imponerad av Annica m fl och deras långpass på löpband! Har som längst knatat 17 km och var färdig att döden dö av tristess sista 2 km. Förmodligen för att det saknas TV?
Vis av erfarenhet efter senaste vinterns snömoddslöpning, då jag spra
Jag är grymt imponerad av Annica m fl och deras långpass på löpband! Har som längst knatat 17 km och var färdig att döden dö av tristess sista 2 km. Förmodligen för att det saknas TV?
Vis av erfarenhet efter senaste vinterns snömoddslöpning, då jag spra
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 11:47som längst har jag sprungit 14 km på ett löpband och mitt pannben är INTE tränat för sådana sträckor på löpband. Visst går det men passet går mkt fortare om man har ngt att titta på, vilket man har då man springer ute. Jag har därför införskaffat trailsko
som längst har jag sprungit 14 km på ett löpband och mitt pannben är INTE tränat för sådana sträckor på löpband. Visst går det men passet går mkt fortare om man har ngt att titta på, vilket man har då man springer ute. Jag har därför införskaffat trailsko
Quote from Elias Engqvist on 22 October 2010, 11:58Vi hade ju en halvmara-på-löpbandstävling förra året (vid den här tiden?)
Då sprang jag det också - längsta jag nånsin sprungit. Jag tycker nog att de första 10-12 km är värst (tråkigast) sen flyger tiden iväg... Men oj så tråkigt det är! (Ingen TV men vä
Vi hade ju en halvmara-på-löpbandstävling förra året (vid den här tiden?)
Då sprang jag det också - längsta jag nånsin sprungit. Jag tycker nog att de första 10-12 km är värst (tråkigast) sen flyger tiden iväg... Men oj så tråkigt det är! (Ingen TV men vä
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 11:58Det finns löpare som tar den rätt extrema vägen att *bara* träna på löpband... Jag har en kollega som enbart tränar på löpband och av någon slags princip inte tränar utomhus. Däremot springer han en hel del lopp, typ LL och stockholmsmaran och andra korta
Det finns löpare som tar den rätt extrema vägen att *bara* träna på löpband... Jag har en kollega som enbart tränar på löpband och av någon slags princip inte tränar utomhus. Däremot springer han en hel del lopp, typ LL och stockholmsmaran och andra korta
Quote from Elias Engqvist on 22 October 2010, 12:01Jag tror att det är ditt fel!
Jag tror att det är ditt fel!
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 12:27Christer:
Jag skulle gladeligen ta på mig skulden för hans förhållningssätt om jag bara kunde förstå det... 😉Själv tillhör jag den andra extremen som blir aggressivt uttråkad och helst vill ha sönder något, fort, när jag ställer mig på ett löpband; vi
Christer:
Jag skulle gladeligen ta på mig skulden för hans förhållningssätt om jag bara kunde förstå det... 😉
Själv tillhör jag den andra extremen som blir aggressivt uttråkad och helst vill ha sönder något, fort, när jag ställer mig på ett löpband; vi