Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 12:38Jag håller med Anders kollega.
Utomhus är överskattat.
Jag håller med Anders kollega.
Utomhus är överskattat.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 13:13Vad säger grannen på löpbandet intill om man tömmer näsan snett bakåt över axeln? Lr har man Dunis mjuka näsdukar med sig???
(Om nån uppfattade en gnutta ironi...)
Vad säger grannen på löpbandet intill om man tömmer näsan snett bakåt över axeln? Lr har man Dunis mjuka näsdukar med sig???
(Om nån uppfattade en gnutta ironi...)
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 13:13Bohlin: träning (oavsett ute eller inne) är överskattat?
Bohlin: träning (oavsett ute eller inne) är överskattat?
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 13:16Absolut!
Tävling är framtiden. (Inomhus, helst.)
Absolut!
Tävling är framtiden. (Inomhus, helst.)
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 14:25Hellre vilket underlag som helst utomhus än löpband inomhus för min del. Omgivningen som skiftar är viktig för mig.
Hellre vilket underlag som helst utomhus än löpband inomhus för min del. Omgivningen som skiftar är viktig för mig.
Quote from Lars Breström on 22 October 2010, 14:32Variation förnöjer.
Att springa i snön är härligt, men ibland är det skönt att ta till bandet.
Då har man tillgång till näring, toalett, och kanske tv eller musik.Jag sprang en mara på löpbandet på jobbet i vintras och kommer säkert göra om det nu i vin
Variation förnöjer.
Att springa i snön är härligt, men ibland är det skönt att ta till bandet.
Då har man tillgång till näring, toalett, och kanske tv eller musik.
Jag sprang en mara på löpbandet på jobbet i vintras och kommer säkert göra om det nu i vin
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 22:40Inte för att jag är den som är den. Men... Det är även jag som har sprungit 291,3 km på 48 tim. Det är tillika nordiskt rekord. Ok, ett kvasirekord men ändå hyfsat långt. 181 km hade jag efter 24 tim. Idag sprang jag 10 km på band och slogs återigen av h
Inte för att jag är den som är den. Men... Det är även jag som har sprungit 291,3 km på 48 tim. Det är tillika nordiskt rekord. Ok, ett kvasirekord men ändå hyfsat långt. 181 km hade jag efter 24 tim. Idag sprang jag 10 km på band och slogs återigen av h
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 23:01Åhhh, då får jag ursäkta mig. Förmodligen också fel på ultradistans.se som jag inhämtade siffrorna ifrån. En beundransvärd prestation i alla lägen.
Åhhh, då får jag ursäkta mig. Förmodligen också fel på ultradistans.se som jag inhämtade siffrorna ifrån. En beundransvärd prestation i alla lägen.
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 03:18Hej Stefan.
Jag var och beskådade dig i Göteborg.
Du verkade åtminstone glad så som du flinade.Annars håller jag med. Plus lite till kanske?
Inomhus = pest, kolera och pina.
Hej Stefan.
Jag var och beskådade dig i Göteborg.
Du verkade åtminstone glad så som du flinade.
Annars håller jag med. Plus lite till kanske?
Inomhus = pest, kolera och pina.
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 09:52Om löpning ultralångt på löpband är tråkigt, vad är då inte ATT TITTA PÅ?
Om löpning ultralångt på löpband är tråkigt, vad är då inte ATT TITTA PÅ?