Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 10:36För mig är hög ansträngningsnivå en förutsättning för att jag ska kunna uppskatta löpband. Om det går så långsamt att man orkar tänka på hur enformigt det är så fixar jag det inte.
Om det inte är blankis så är inte vinterföre något problem på distanspass
För mig är hög ansträngningsnivå en förutsättning för att jag ska kunna uppskatta löpband. Om det går så långsamt att man orkar tänka på hur enformigt det är så fixar jag det inte.
Om det inte är blankis så är inte vinterföre något problem på distanspass
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 11:04Anna S: Hur gick det sen?
Anna S: Hur gick det sen?
Quote from Gabriella Säfström on 23 October 2010, 11:07Någon som har tips på vilket löpband man ska köpa? Bor nu på en ort där det är väldigt små möjligheter till vinterlöpning.
Någon som har tips på vilket löpband man ska köpa? Bor nu på en ort där det är väldigt små möjligheter till vinterlöpning.
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 11:11Blev en halvmara i -21 i vintras. Förutom att svetten i ansiktet frös och vattnet i flaskorna frös så funkade det. Men det var i kallaste laget... Kallare än - 20 är nog bara dumt.. Då blir det löpband.
Blev en halvmara i -21 i vintras. Förutom att svetten i ansiktet frös och vattnet i flaskorna frös så funkade det. Men det var i kallaste laget... Kallare än - 20 är nog bara dumt.. Då blir det löpband.
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 18:03Magnus: när Valdemar Andersson och Hasse Byrén stod på varsitt löpband i Sveriges Radio Örebros lokaler för att försöka sätta rekord på 24 resp 48-timmar fanns det en webkamerabild därifrån som uppdaterades var 30:e sekund. Den bilden satt jag i några tim
Magnus: när Valdemar Andersson och Hasse Byrén stod på varsitt löpband i Sveriges Radio Örebros lokaler för att försöka sätta rekord på 24 resp 48-timmar fanns det en webkamerabild därifrån som uppdaterades var 30:e sekund. Den bilden satt jag i några tim
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 18:07LOL
LOL
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 18:56Lena. Med betoning då på "i övrigt", för att titta på webutsändning av löpbandstävling känns väl kanske inte så Svennebanan direkt.
Är du förresten säker på att det inte hade en 10-20 stillbilder bilder som de körde om och om igen? 🙂
Lena. Med betoning då på "i övrigt", för att titta på webutsändning av löpbandstävling känns väl kanske inte så Svennebanan direkt.
Är du förresten säker på att det inte hade en 10-20 stillbilder bilder som de körde om och om igen? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 19:03Möjligen var det så under den timme, efter att Valle hade brutit och Hasse låg bredvid löpbandet i svår kramp, när man bara såg löpbandet i bild. Men jag tryckte på F5 och hoppades få se Hasse på benen igen gång på gång på gång!
Möjligen var det så under den timme, efter att Valle hade brutit och Hasse låg bredvid löpbandet i svår kramp, när man bara såg löpbandet i bild. Men jag tryckte på F5 och hoppades få se Hasse på benen igen gång på gång på gång!
Quote from Elias Engqvist on 23 October 2010, 19:05Låter ung. som då jag följde Greger Sundin då han gjorde en DecaIronman i Mexico förra året! Då satt jag i princip och uppdaterade en bild på en resultattavla...
Låter ung. som då jag följde Greger Sundin då han gjorde en DecaIronman i Mexico förra året! Då satt jag i princip och uppdaterade en bild på en resultattavla...
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 19:13Tja, jag brukar följa en del allsvenska omgångar på sidan 378 på text-tv. Att vänta på att en siffra ska bli blå och blinka och att en annan ABSOLUT inte får ändra sig är nog så spännande.
Tja, jag brukar följa en del allsvenska omgångar på sidan 378 på text-tv. Att vänta på att en siffra ska bli blå och blinka och att en annan ABSOLUT inte får ändra sig är nog så spännande.